Gå til innhold

Redd for å bli redd.....

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke sånn som det virker som dere andre er her, redde akkuratt nå. Jeg er mer redd for å bli redd. Jeg kjenner meg selv og jeg VET at jeg kommer til å engste meg veldig i ukene i forkant av fødselen. Dvs jeg kommer nok til å begynne å stresse litt i begynnelsen av okt. (termin 28). Og jeg er redd for hva jeg kommer til å tenke og hvordan dette påvirker nervene mine og hvordan jeg kommer til å takle situasjonen. Det er bare det at jeg er så avslappet nå, og kunne ønske jeg kunne nytt det. Hvor mye kunne ikke en med tung fødselsangst ønske hun var i min sinnstilstand og bare slappet av. Meg jeg tenker mer sånn at det er stille før stormen....At når det virkelig går opp for meg og at det er rett rundt hjørnet så vil jeg bli grepet av angst og pannikk, besvime og tjo og hei. Dermed klarer jeg ikke slappe av nå fordi jeg er redd for å bli redd. Er det noen som har erfart det å tro man har kontroll til å plutselig bli grusomt redd når f.eks vannet går eller på tampen av termin?

Var på sykehuset på en sjekk nå i dag og merket litt redselen må jeg si da jeg hørte skriking i korridoren.

Apropos denne sjekken... De mente lille bebsen var mindre enn normalen på kurven så jeg må komme tilbake om 2 uker... Grunn til bekymring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140518258-redd-for-%C3%A5-bli-redd/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...