♥Axinija♥ Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 ...superpositivt resultat et par timer etter at tiden har gått ut? Var den i så fall falsk positiv eller ikke? Jeg tok en CB vanlig på morgen urin og kunne skimte en (über)svak test (såvidt synlig, jeg måtte myse)..la testen bort og så på den etter et par timer...den var da blitt helt blå og klar på den lodrette streken og...Ikke opplevd at CB endrer seg så drastisk? Noen andre med CB-erfaring??
2010 Mammaen Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Hei! Jeg har ikke selv opplevd dette (desverre?!) men har lest om flere som har opplevd at testen blir positiv etter at "fristen" har gått ut, og i mange tilfeller kommer det positive resultatet innen fristen noen dager senere! Håper at det er tilfellet for deg også! Heier på deg : )
♥Axinija♥ Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 Tusen takk for det, heier på deg og!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Ja, det har jeg også opplevd!! Hele uken har jeg testet svakt positivt og en stund etter har testen vært knall positiv, har tolket det som at jeg har vært gravid og ropt ut her inne hurra...jeg er gravid!!! Bare for moro skyld tok jeg cb digital i dag på min IKM dag og den viste negativ!!! Ikke gravid, stod det, men jeg har ikke fått TR heller... What the f...?!? Skjønner ingenting jeg nå.. Hold meg oppdatert da, vi er tydeligvis i samme situasjon!!! Stor klem fra en superskuffa
♥Axinija♥ Skrevet 15. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2009 Uff, kjære deg..... Liker ikke CB-digital jeg, er så brutal liksom....hehe... Dessverre har jeg kun CB-digital igjen, de andre testene er brukt opp....tenkte å bruke den i morgen tidlig, men kjenner at jeg ikke har lyst å teste med den ettersom den mest sannsynlig kommer til å annonsere "ikke gravid" og slå meg rett ned i kjelleren... Jeg har fremdeles ikke det jeg vil kalle for TR....bare litt brun utflod når jeg er på do og tørker meg, av og til litt friskere i fargen....så jeg er ikke optimistisk.. :/ Hang in there, krysser det jeg har for deg... Stor trøsteklem fra
Stolt alenemor til tre små Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Testet du deg med den CB-digital? I så fall, hva var resultatet?
♥Axinija♥ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2009 Tester med CB-digital i morrest, ikke gravid var dommen..som ventet! Jeg har nå tvunget meg selv til å innse at jeg er inne i ny PP, men litt usikker på når første mens dag egentlig var...har ikke blødd nevneverdig og uten smerter! Jeg kommer ikke til å melde meg inn i noen IKM-"klubb" da jeg føler et ekstra "stress" med det... Jeg må innrømme at jeg er veldig lei meg, gjør ikke saken bedre at min gode venninne, som bor i byen jeg flyttet fra for et år siden, nå er 19 uker på vei med en liten gutt....fikk vite det for et par dager siden! Ufattelig glad på hennes vegne, spesielt siden det tok henne 7 måneder før han satt...føler bare at det hadde vært ekstra stas om vi begger var i "lykkelige omstendigheter" og kunne dele alt i denne tiden! Min første termin var 20.september (MA), den neste ville vært 14.februar (SA)....hadde jeg ikke mistet i SAèn, så hadde hun bare vært ca 4 uker lengre på vei enn meg... Når blir det min tur?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Jeg har så utrolig vondt av deg. Helt sykt å bli lurt slik. Har på følelsen at det er lurt jeg og blir med disse svake billigtestene. tror ikke det kan være rester etter ma heller da jeg har testet i lang tid m eggl.tester og en gravidtest av morgenurin som aldri fikk en skyggestrek en gang. Men kan jo være det er en kjemisk graviditet??? Jeg skulle gått gravid samtidig med kusina til sambo,jeg var 2 uker lenger enn henne m termin 30 januar. Nå går hun struttende videre mens jeg bare får helt sikkert falske tester. Skal vel egentlig i følge el-testen hatt eggl.forige lørdag. Så mens nå lørdag. Har murringer i mage, og masse halsbrann,men er vel lureri det og.... Blir deppa,har bare lyst til å ha gravidemagen tilbake. Masse lykke til til deg,du har da i allefall gjennomgått nok nå synes jeg, og fortjener så veldig å bli gravid. Håper for guds skyld at cb var feil, og at du er GRAVID. Mange klemmer fra meg som forsrtår deg veeeldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå