Topp 10. Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Fant det ikke i navneguiden, og hva synes dere? Storesøster heter Vida.
MirandaC Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Vida er så nydelig! Cilijan har jeg aldri hørt om, men Ciljan er et fornavn
Topp 10. Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 Mente selfølgelig ciljan:) skriver fra iphonen, så ikke alltid like enkelt!! Hva syns du om navnet og sammen med storesøsters navn? Tusen takk foresten
Lupinia Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Skjønner ikke engang om det er et gutte- eller jentenavn.... Guttenavn som Cil-jan eller jentenavn som Cilj-an. Kanskje ikke nødvendig å si noe mer om hva jeg synes om navnet.
frøkenmilla Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Synes Ciljan er ett fint navn jeg da. Liker navn som ikke alle har. Vida er også flott. Det blir ett bra søskenpar
lilli Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Er jo en fotballspiller som heter Per Ciljan, men jeg har aldri skjønt om det er for-eller etternavn! Er det fornavn syns jeg det passer med storesøster sitt.
Topp 10. Skrevet 17. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2009 kjenner forøvrig per, men har selv også alltid lurt på om det var fornavn eller etternavn, for ene av hans bror heter også ciljan Synes det er litt eget, og ikke populært slik at alle heter det. morsomt med litt spesielle navn Takk for svar jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå