Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner meg utrolig hormonell som en "tikkende bombe" er i tillegg utrolig søvning. Har ferie så jeg kan ikke si det skulle være noe stress eller tidlige morgener heller:-)

Nå er det sånn at dette må bare snart være slutt!

Skal sette eggløsningsprøyte i dag. Uttak mandag.

Har hatt større dose Gonal F denne gang, er det derfor?

Andre med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Ser at du svarer på det jeg spør om i det andre innlegget.. :)

Jeg er ikke så veldig hormonell heldigvis, men jeg er noe så inn i det grønneste trøtt. Heeeeleeee dagen. Sliter virkelig med å få noe gjort her hjemme, jeg jobber heller ikke for tiden så det er ikke det at jeg er sliten pga det. Håper det gir seg snart for jeg går jo bare rundt å gaper etter luft her. Hvor høy dose Gonal-F går du på?

Masse lykke til med uttaket på mandag. :)

Skrevet

Jeg føler meg temmelig hormonell, premenstruell, ustabil, sint, nærtagende osv, osv, for tiden, og jeg har ikke engang begynt på disse hormonkurene enda. Er derfor ganske så spent på hvordan jeg vil reagere når jeg setter igang. Holder på å sprekke noen ganger. Hvis jeg "bare" blir trøtt, skal jeg være sjeleglad. Veldig greit å høre om bivirkningserfaringer, men ser jo at det er veldig individuelt.

Lykke til begge to ;D

Skrevet

he he he....

Vel...hatt mange kurer og jeg har inntrykk av at kroppen venner seg litt til hormonene...merker ikke så mye lenger...

Litt forskjell på når på året og...alt er jo tregere midt på vinteren enn sommeren...

men får vel som regel litt tungt pannelokk og er litt hissig...

Nå er du jo snart ferdig! Slik blir det kanskje å være gravid og??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...