CMilla84 Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hadde forrige mens 6/7, tok CB test 3/8 nå, dagen før IKM, den var positiv.. Så tok en CB test til dagen etter, var oxo positiv. Senere den dagen blødde jeg noe.. Var veldig lite, ikke halvparten av vanlig mens heller.. Så dro på legekontoret for å be om Hcg måling,men det fikk jeg ikke (vet ikke hvorfor,men det får så være) De sa jeg heller skulle ta en graviditets-test, så tok det da, men den var negativ.. Tok en billigtest dagen etter der.. den var også negativ.. Men nå en og en halv uke etterpå har jeg ikke blødd mer en den ene dagen, og sjønner ingenting.. Har aldri, bortsett fra en gang etter SA, gått utenfor syklusene min på noen måte.. Har alltid 29 dagers syklus, fire dagers blødning.. Så lurer på hva jeg bør gjøre?
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Hei! Kan det ha vært en festeblødning? Noen gravide får det da de egentlig skulle ha fått mensen....
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 De testene på legekontoret er veldig "strenge", derfor er det ikke alltid de slår ut positivt tidlig i svangeskapet. Fikk beskjed fra min lege om jeg var blitt gravid innen siste mnd ville den ikke slå ut på test... Men merkelig at de ikke sjekker om du har hatt en SA eller at den testen du tok hjemme slo ut når ikke den på legen gjør det... Merkelig! Kan du ikke ta kontakt på gyn på mandag, de kan sikkert nok hjelpe deg :-) Krysser fingrene for deg!
CMilla84 Skrevet 15. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2009 Nei jeg sa ifra til dem på legekontoret at jeg hadde hatt 2 positive tester,men virka som de ikke brydde seg om det i.o.m at testen der var negativ.. Hun bare sa: ja var den postiv, så sa jeg nei. Ok da blir det 115 kr.. Ble egentlig bare sjokkert og gikk. Men synes hele greia er merkelig, og skulle egentlig dratt til gynekolog, eller tatt en ny test.. Men er blakk og får ikke penger før kanskje onsdag eller nærmere helga.. Så må nokk bare lure på dette fram til da.. hehe Ingen andre som har opplevd lignende?
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Jeg tror ikke du har hatt en SA, for det høres ikke ut som om du har blødd mye? Jeg tror du bare har testet for tidlig hos legen. Jeg var hos min lege uke 5 og fikk negativ test der, og han booket meg inn til ny time uke 8. Så sent ble selvsagt også legens test positiv. Han sa bare at testene hans ikke var så følsomme som forklaring, men jeg slapp å betale, for man skal jo ikke betale for legebesøk som gjelder graviditet. Noen grunn til at du gikk til legen så tidlig, annet enn at du var sikker på at du var gravid (som det er høy sannsynlighet for at du er)? Lykke til og håper du ikke ble helt psyket ut av den ufølsomme legesekretæren!
CMilla84 Skrevet 17. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2009 Nei har ikke blødd en halv mens engang.. va vell nesten en tampong, å ikke mer etter d.. Så e litt forvirra.. Har allfall aldri skjedd før, å syns det e enda "merkeliger" i.o.m at æ testa positivt før den blødninga. Skulla komme ut mer om æ hadd en SA lixom.. .. etter min mening å erfaring såklart.. Grunn t at æ dro t legen va ganske "tilfeldig", va uttafor legekontoret når æ begynt den blødninga, gikk på do der for å sjekke..åsså ba æ om en test da æ så det va komme litt blod. Den største grunn va vell kanskje at æ har mista en gang før, å villa få d "bekrefta" før uke 11 herre gangen om d hadd gått gæli.. Va mer forbredt på at mensen skull kom da tenkt æ.. men nei.. Så da sitt æ her.. E veldig kjipt at hu sekretærdama va sånn, va lixom hverken "trøst" å finn i øyan eller ordan, nå æ syns d burde vær når æ kjæm å mest sannsynli har spontanabortert.. men veit om hu dama fra før, så vart ikke så sjokkert over ufølsomheten hennes. Takk for svar allfall:) Fikk litt mer håp da, har hørt før å at legan sine testa træng mer Hcg, men må hold alle muligheta åpen rægne æ me.. Får bare håp at mensen kjæm om æ ikke e gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå