meg og mine <3 Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 jeg og sambo bestemte oss for å bynne å prøve for snart 1 mnd siden,men TR har vært ustabil så vi er inne i vår 1 pp, men nå har min søster som ble gravid i sommer hatt en SA, og jeg føler at det blir litt feil å prøve å bli gravid nå, det kan jo selvfølgeli ta lang tid før det klaffer,men hva hvis det klaffer allerede denne mnd, føler at da blir det litt å gni salt i såret. hva hadde dere gjort,fortsatte å planlegge barn eller lagt det litt på vent? jeg å søsteren min er veldig nære og gode venner og jeg vil ikke såre henne..
Dårlig fantasi Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Jeg ville fortsatt planen, helt klart. Det tror jeg søsteren din vil at du skal også, uten at jeg kjenner henne... Jeg og kjæresten min har prøvd på nr to i litt over et år nå. Jeg har to venninner som skulle prøve å få samme år som oss. En er født og en er gravid. Så er det bare vi som ikke får det til enda. Men det værste jeg vet er når de sier ting som "nei, dette er sikkert ikke så kult for deg å prate om". At de unngår å prate om ting for at det skal være sårt for meg. Jeg er kjempeglad på deres veiene, og jeg vil kjempegjerne prate med dem om babyting! Man vet jo aldri når det klaffer. Skjønner at du ikke vil såre sistern, men om hun blir skuffa eller såra for at du blir gravid så er det etter mitt syn uansett hun som er svært urimelig. Vi prøvde forresten samtidig som broren min også, og de har en baby på 4 mnd nå. Det er bare stas, og en nevø er jo litt min også, ikkesant? Kjør på, det håper jeg dere gjør! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå