Bustetroll Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Hei.. Ny her jeg gitt Jeg skulle hatt mensen på onsdag.. Enda ikke fått.. Jeg har kort syklus, (23-25) 25. er max, og har aldri gått over tia før.. Tatt 2 negative tester. Blir jo så deppa av å se resultatet=( Men hører mange som tester negativt en stund før den slår ut. Så håper dette er tilfelle. Har mens og magesmerter, og litt smerter nederst i ryggen. Samt vært veldig svimmel de siste dagene.. Headrush hele tiden og hodepine.. Har ikke ømme bryster og er ikke kvalm.. Har også fått kviser på steder jeg aldri har hatt før. Ryggen og lårene.. Jeg pleier ikke å ha kviser i det hele tatt. Jeg har aldri noe problem med svimmelhet og hodepine til vanlig (eller rundt mens). Så jeg er bare forvirra nå.. Håper bare jeg er gravid! Skal ta ny test på mandag! Krysser fingerne!
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Har gått 4 uker over mens jeg nå, fortsatt neg. tester.. Føler/følte også mange "bivirkninger" når jeg kom til 1-2- uker over tiden, men også fordi jeg kjente litt ekstr etter også Nå er jeg litt roligere og tar det som det kommer, siden jeg ikke tester pos enda. Men arb.kollegaen til samboeren min testet kkurat positvt 8 uker () over mens, det er sykt! BARE neg tester til nå med henne!! Så det er håp for oss alle :-D Krysser fingrene for oss begge!
Bustetroll Skrevet 15. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2009 Nei har vært på nettet og sjekka masse om det der. Og sett at det er maaange som ikke tester positivt før senere.. Jepp. Krysser alle kroppsdeler jeg
Bustetroll Skrevet 16. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2009 Æsj.,. De to siste nettene har jeg drømt jeg har tastt positive tester.. I natt drømte jeg at jeg fikk menesen.. det våkna jeg også opp med i dag.. buuuhu =(=(=(=(=(=(=(=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå