Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere menssmerter dagene før IKM? Jeg har nå 5 dager til IKM og som vanlig kom menssmertene. I tillegg litt stikking i eggstokkene, men det kan være noe jeg innbiller meg også.

Noen av dere som tenkte at jaja, nå er mensen like om hjørnet, men så var dere gravide likevel?

Hadde så lyst på klaff denne måneden, passet perfekt inn i jobb og flyting med baby i mai...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er veldig individuelt. Jeg merket ikke noe før jeg fikk positiv test. Men etter det fikk jeg masse murringer og stikking i magen.

Noen får jo ømme pupper og mange andre symptomer lenge før IKM. Jeg opplevde ikke dette selv, men det kan jo være en god mulighet for at det gravid da! Jeg pleier ikke få murringer før den dagen jeg får tr jeg da.. Men det er også veldig forskjellig fra person til person.

Ønsker deg lykke til og håper det gjemmer seg en liten spire i magen din :)

Skrevet

Jeg skulle ha mensen forrige helg, og hadde "menssmerter". Så jeg trodde faktisk den kom til å komme. Men i tillegg har jeg vært småkvalm og svimmel, men trodde det var noe som gikk siden jeg hørte flere som har vært det :) Da mensen ikke kom (den er veldig regelmessig), ventet jeg 4 dager og tok en graviditetstest som lyste GRAVID! Og i dag er puppene mine kjempeømme, vondt bare jeg trykker på de ,og de er harde. Og er selvfølgelig trøtt, men fungerer ;)

Da jeg var gravid med søtnosen så merket jeg ikke at jeg var gravid før i uke 11, da hadde jeg små blødninger som jeg trodde var mensen. Så det er veldig forskjellig.

Lykke til :) SPENNENDE!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...