Nathalie'i'magen Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 SKal på tidlig UL når jeg er 6+1 uker på vei. Er jeg da garantert at vi kommer til å se noe? Er så redd for at vi kommer dit, og ikke får se noe i det hele tatt. Dvs at det er for tidlig å se at det er noe inni livmoren? Noen som vet?
atsjo Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Er ikke sikker, men tror kanskje det er akkurat på grensen.. Håper du får se noe da så det ikke blir en større bekymring etterpå. Hvorfor ville du ikke ha ul en uke senere feks da? Slik at du hadde vært litt mer sikker på å få se spiren?
Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Var på UL da jeg var 6+ett eller annet, da så vi kun "en graviditet", 10 dager senere så vi et hjerte som slo veldig fint:) Lykke til
Nathalie'i'magen Skrevet 15. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2009 Det var legen som sa jeg kunne komme i uke 6, og grunne til at jeg spør her var fordi jeg vurderer å utsette det en uke! Ønsker ikke mer bekymring enn nødvendig.. Mulig jeg skal ringe legen og få det utsatt litt..
Molait Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Jeg hadde drøyd en uke eller to, med mindre det er spes. grunn til å ta så tidlig. Må glise litt av nicket ditt da..hehe uten komma blir det jo at du håper på et barn med spire;)
Nathalie'i'magen Skrevet 15. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2009 hahah, litt dyslektiker her i lykkerusen min
Ingrid35 Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Hei! Jeg var på ultrylyd i uke 6, og da så vi en klump, og det var hjertet som slo så ikke akkurat ut som noen baby eller foster bare som en klump... Var igjen i uke 11 og da så vi et foster som beveget seg, og var 34 mm langt Lykke til
zitcka Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Hei. I mitt første svangerskap var jeg på ultralyd 6. uke. Vi så embryoet, plommesekken og et lite,sterkt hjerte som slo som bare det:) Håper du får sett noe:) Lykke til:)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 16. august 2009 #9 Skrevet 16. august 2009 Vi var også på ul i uke 6 sist:-) Da så vi en liten reke med bankende hjerte:-p I uke 12 var det en sprell levende baby der inne, som vinket og sprellet som bare det:-D
Nathalie'i'magen Skrevet 16. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2009 Ble veldig usikker her nå jeg. I går hadde jeg egentlig bestemt meg for å ringe å utsette til uke 7, men nå vet jeg sannelig ikke.. Er så redd for at jeg kommer til legen og de ikke ser nå slik at jeg må hjem å vente en ekstra uke før jeg kan komme tilbake..
Isabella.04.10 Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Jeg ringte til legen for å bestille time da jeg hadde funnet ut at jeg var gravid. De sa det ikke er normalt å gå til legen før 1. svangerskapskontroll...... begynner på uke 7 nå om en time... og får ikke komme til legen før i uke 10. Får dere UL av noen spesiell grunn?? Har dere vert hos lege alle sammen?? .....sitter og klør meg i hodet og lurer voldsomt på om jeg kanskje skal ringe legen og kreve en time tidligere, er lei av å sitte hjemme og lure på om jeg faktisk er gravid eller ikke.. føler en lege må bekrefte det for at jeg skal kunne slå meg helt til ro.. ARRG! hater leger!
Daydreamer 81 Skrevet 17. august 2009 #12 Skrevet 17. august 2009 Hei...jeg skal ikke til legen for første gang før jeg er 11 + 4. og det er ennå 1 1/2 uke til. Det sa de var vanlig hvis jeg ikke hadde noe problem eller om det var noe spessiellt. - da måtte jeg bare ringe.... Jeg synes det er helt greit. Skal samtidig ytre ønske om å få høre hjertelyden så fort som mulig da....så vi vet at det er liv inni dær :-) Lykke til :-)
Gjest Skrevet 17. august 2009 #13 Skrevet 17. august 2009 jeg var til legen idag,hun skulle bestille time til ul for meg. jeg er 4+1 idag og vil vente til jeg er 6-7 uker på vei...grunnen til at jeg får tidlig ul er at jeg har hatt 5 sa`er og 1 exu,så jeg blir fulgt opp veldig tett+at jeg har en hjerneskadet sønn fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå