Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter andre lesbiske alenemødre. Er alene om min situasjon og ønsker å dele erfaringer og tanker med likesinnede.

anyone ?

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg er også lesbisk alenemor til en liten gutt på ett år.Ble gravid etter inseminasjon i Danmark, og er svært lykkelig over å ha tatt dette livsvalget! Bor på vestlandet.

Hvor i verden er du?

Hvor gammelt er ditt barn/barna dine?

Skrevet

Jeg er ikke mor enda, men det er min eneste drøm.

Og siden jeg har på følelsen at jeg kommer til å forbli alene, merket

jeg at jeg ble fylt av håp når jeg leste svaret av ei som faktisk har fått gjennomført en lykkelig "Danmark-runde". Det er nok siste løsning, men absolutt aktuelt. Kan jeg spørre om en anslått pris? Finnes det evt. noen nettside å anbefale?

Skrevet

www.storkklinik.dk

her har jeg vært:) utolig fornøyd med klinikken, prisen, og ikke minst min fantastiske lille gutt på 6,5mnd:) kan virkelig anbefales!

prisen ligger på 5000 pr gang + flybillett. skal man gjøre det i norge kan man nok plusse på en null...

• 1 måned senere...
Skrevet

Heisann damer :)

Hadde helt glemt av forespørselen min.. Ting går litt rundt i surr :)

Jeg klarte å bli gravid på fylla.. ikke planlagt i det hele tatt. Hvordan går det med dere ? Gutten min er nå 5 måneder og tingene begynner å falle litt på plass. Veldig deilig å bli mamma. Vi koser oss! Men det er ganske ensomt til tider. Føler innimellom veldig den gode gamle klisjeen "Noen å dele de fine stundene med". Det er hardt og bli alenemamma! Sikkert litt mer handy når man har planlagt vidundere ;) Min bohem ta det som det faller seg livstil før jeg ble gravid er ganske annerledes enn mammarollen.

Vil gjerne høre hvordan det går med dere og hvordan dere ser for dere hverdagen fremover..

• 1 måned senere...
Skrevet

he he, hører innlegget ditt inn her under lesbisk? hvordan klarte du isåfall å bli gravid i fylla??? hi hi hi:) litt morsom da, og gratulerer så mye! spiller ingen rolle hvordan man får barn, bare man har dem:)

Skrevet

Hehe - det er da ingenting som hindrer lesber i å ha sex med menn i fylla ;-) (eller edru, for den saks skyld)

• 7 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Bare en liten kommentar til "plusse på en null". Vi ble gravide på Volvat, og der kostet det rundt 6.000,- pr gang.......... så det finnes mange gode muligheter her i Norge. Frakt av spermen er vel noe som må importeres........men uansett tror jeg en sparer mye tid og krefter på å gjøre det i Norge. Inseminering må times, og vi fikk mye og tett oppfølging. Det times så å si på timen ved bruk av ultralyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...