woops Skrevet 15. august 2009 #1 Skrevet 15. august 2009 Weeeeeeee!!!! I går kveld når jeg la meg så kjent jeg skikkelig liv for 1.gang! Jeg la meg helt flat ut i sengen og bare slappet av. Var helt stille og mørkt, og plutselig her "hoppet" det til!! Ååå så jeg skvatt!! Var ikke forberedt eller var vare så uvirkelig, men det skjedde hele 7 ganger at jeg kjente skikkelig bevegelse!! Herreguuud for en spesiell opplevelse!! Det var ikke til å misforstå.... Så utruli gøy! Min 1.graviditet så jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle kjenne etter, men det blir enkelt heretter Er 18+4 idag. Trudde kanskje det var for tidlig å kjenne liv, men nei ))) *lykkelig*
Tremo Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Så gøy! Blir med en gang mer virkelig når man begynner å kjenne bevegelse, synes nå jeg! Jeg vil bare si at du ikke må bli bekymret om det nå kan gå dagevis uten at du kjenner noe. Jeg bare snakker om erfaring fra min første graviditet Kos deg videre med graviditeten!
woops Skrevet 16. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2009 Tusen takk for svaret og for tipset. Jeg tenkte faktisk på det i går. Jeg gikk liksom hele dagen å forventet å kjenne mere liv, men ingenting! Jeg begynte å lure litt sånn smått, men takket være ditt svar så slapper jeg helt av igjen Skal bare kose meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå