Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Hadde innsett igår=)Lurer på når eg kan teste selv,noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ruli! :)

Jeg hadde også innsetting i går og har tenkt å teste 28. aug. Sist jeg var ruger oig spurte om dette fikk jeg som svar at det er ikke lurt å teste for tidlig for da kan det bli falsk positiv pga EL-sprøyten.

Lykke til med rugingen! :)

Skrevet

hei Ruli.

Du burde absolutt vente med å teste til testdatoen som legen har gitt deg. Du vil bare bli skuffa/usikker om du tester for tidlig, og den kanskje er negativ. Jeg var så dum at jeg testet for tidlig sist gang, (dag 9) , og den var negativ, jeg ble helt forstyrra, og hadde det kjempe fält de närmeste dagene. var usikker, og urolig. til slutt kom mensen(dag 12), og jeg angret på at jeg testet så tidlig. Så denne gangen skal jeg vente med å teste til den datoen som er satt, for mensen kommer uansett för den datoen, om man ikke er gravid. Så tror det er bedre, enn å bli ennå mere usikker og urolig av å ta en for tidlig test....

Skrevet

Jeg testa dag 10 og var gravid...fikk nyte det litt kort men...gjør det når du føler for det...men gjør du det for tidlig kan du få feil svar...og det er jo unødvendig stress...

Lurt å vente til testdag om du greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...