Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg fikk mensen 4 dager før tiden denne gang, trodde egentlig jeg var gravid, ble derfor veldig overrasket...hadde masse symptomer, kvalme osv..blødningen varte ikke like lenge denne gang, sånn ca 4 dager...så hadde jeg opphold i 2 dager, også fikk jeg blødninger igjen, har hatt det i 2 dager nå...så kommer jeg til spørsmålet mitt; kan dette være en tidlig spontanabort?Eller bare en kraftigere menstrasjon? Synes det er så rart med oppholdet i 2 dager for så å blø igjen...Blodet er friskt nå, men har vært litt klumpete tidligere....Håper noe kan svare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var sånn min spontanabort var også. Jeg gikk til ikm jeg da, men jeg hadde blødning i 3 dager først og etter et opphold på et par dager begynte det igjen. Jeg dro til legen og tok hormonprøver, og det viste seg at det var en sa. Jeg fikk også positiv grav. test hjemme. Prøv å ta en sånn, for den vil være positiv enda om du har vært gravid. Lykke til..

Skrevet

-og jeg som hadde en go'følelese på at nå var jeg gravid!! Jeg har det akkurat slik som SUPERSPENT75. 4 dager før ikm har jeg friskt spotblod i trusen og kraftige mens smerter.

Men jeg skal ta en CB og se om det slår ut noe,,,, Men jeg har ikke ømme pupper eller godtesyk. Det er jeg alltid før TR.

Litt skuffa nå, håper jeg får positive resultater. Merkelig!

Skrevet

Jeg ville tatt en test for å sjekke:)

Hvis du fikk blødninger 4 dager før ikm, kunne det faktisk vært en festeblødning, man kan faktisk blø en del da. Men så klart kan det også være en sa. Men selvom du tar en test nå og du har vært gravid, så er det ikke helt sikkert den vil være positiv. Jeg tok blodprøve allerede 1 dag etter jeg begynte å blød, og da var det så vidt anntydning til hormoner. Hvis den er positiv, ville jeg bedt om å få ta blodprøve for å sjekke om hormonet stiger eller synker:)

Gi gjerne en tilbakemelding om hvordan det går:D

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...