Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #26 Skrevet 16. august 2009 Skjønte det på måten han oppførte seg på. Mistanken ble bekreftet da jeg fant et brev fra LILLIAN L i sekken hans...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #27 Skrevet 16. august 2009 Mannen min som er Brannsupporter var på Rosenborg kamp i Trondheim. Dagen etter sto det på sportssiden i VG; "Brann og RBK - ble gode venner på tribunen" med bilde av mannen min og en RBKsupporter som sitter å kliner!!!!! Da måtte han bare innrømme utroskapet - som viste seg å ha vært opp til flere... Vi har to barn sammen, 10 år siden og bittert enda. Er selvfølgelig EKSmann nå!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #28 Skrevet 16. august 2009 Damer kan være så blinde. Jeg har vært den "andre" damen flere ganger. Og ingen av de damene har funnet det ut. De lever lykkelig uvitende med sine menn.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #29 Skrevet 16. august 2009 Jeg fikk mange varsler av venninner, men jeg klarte ikke tro dem, fordi han var jo min store kjærlighet.. Men etterhvert så fikk jeg mistanke jeg også. Han var mye med kompiser, drakk sjeldent sa han. Så en kveld så kjørte han meg opp i skogen. Der ga han meg et brev hvor han fortalte at han hadde vært utro en gang, å han var drita.. Et langt brev, han storgråt. Så brant han brevet etterpå. Dumme meg fikk jo medlidenhet med denne typa da. Så ville jeg snakke med hun dama, hun hadde jo atpåtil blitt gravid da. Men skulle ta abort. Hun kunne fortelle meg at det ikke var bare en gang, og han var ikke full. Så vi dro opp til han sammen, men han nektet jo og komme ut. Så etter det ble slutt så dukket det opp mange historer. Ene gangen skulle han blimed meg på hytta nyttårsaften. Men bilen gikk plutselig i stykker.. Så en stund etter det ble slutt så var jeg ute med ei venninne. Hun hadde med seg ei venninne til. Så spør hun andre venninna: "kjenner du xxx eller?" Ja sier jo jeg. "Ja, han pulte jeg nyttårsaften xxx" ÅÅÅ ja sier jeg, da var vi sammen.. Men det visste jo ikke hun. Men det vite seg å være 5-6 jenter på 8 mnd. Så stoooor drittsekk, å jeg sliter meg å stole på andre. Utrolig dumt at slike ting skal ødelegge så mye.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #30 Skrevet 16. august 2009 Det jeg glemte å få med. Jeg snakket jo med kompisene hans seinere. Han sa jo til meg at han var med de ganske ofte. Men det han sa til dem var at han ikke fikk lov av dama (meg) å være med kompisene sine! Da ble jeg sint, å var glad jeg fikk snakket med de.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #31 Skrevet 16. august 2009 Å det er du stolt av? Klart man prøver jo å stole på mannen/damen sin. Ellers ville jo ingen forhold fungere. Men kan jo ikke gå rundt og tro det verste hele tiden. Dumme kvinnfolk!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #32 Skrevet 16. august 2009 Sa vel aldri noe om jeg var stolt av det? Det var når jeg var tenåring, mennene var eldre. Poenget er at mange damer aldri finner det ut. Du må jo gjerne tro det gjør meg dum, ikke jeg som er gift og har barn med en utro mann i allefall:)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #33 Skrevet 16. august 2009 Mener du man skal gå rundt å mistro hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #34 Skrevet 16. august 2009 Absolutt ikke, jeg mener man skal være obs når tegnene er der. Når mannen endrer vaner, plutselig er mye borte, ikke like interessert i sex lengre, lukter dameparfyme, har plutselig hår på seg som ikke er fra deg.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #35 Skrevet 16. august 2009 kjære 09:57.. som du sier "mange av damene finner det aldri ut" du har ikke tenkt på at du er en av de? nå vet jeg ikke om du er singel, men en dag kan du få en mann du tror er "drømmemannen".. og han er utro mot deg!..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #36 Skrevet 16. august 2009 Jeg er ikke en av dem:) Jeg er singel. Klart, en dag kan det være jeg som har en utro mann. Det stopper meg ikke fra å kunne advare sett ut fra den siden jeg opplevde det fra. Jeg bare forstår ikke hvordan de kvinnene ikke oppdager slikt, når mannen kommer rett hjem fra den jenta, dvs ikke dusjet engang før han dro derfra. Han lukter både dameparfyme, sex og har mest sannsynlig en hel del lange hår på seg etter å ha røsket litt å håret på elskerinnen og ikke minst synlige klore og bitemerker etter sexen.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #37 Skrevet 16. august 2009 Han fortalte det selv, etter å ha gått rundt en måneds tid med alle klassiske symptomer (mobilen i lommen, sur, pynter seg etc): "Jeg har ikke følelser for deg lengre, og er forelska i ei annen.." Den svei.. Men jeg visste at det egentlig var en 30årskrise, for hun var altfor ung og dum for ham.. Vi jobbet oss gjennom det, og er nå lykkelige sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #38 Skrevet 16. august 2009 Jeg tror ikke nødvendigvis tegnene er så tydelige som du sier her, kloremerker osv. Kanskje noen ganger, å da blir vel ofte dama mistenksom også. For noen så er det jo en engangsgreie, å da er det seff. vanskeligere og oppdage. For de som er utro over lengere perioder blir nok flinkere til og skjule det enn elskeren kanskje tror. Mange vil nok kanskje ikke tro det heller. Men jeg tror mange er mistenksomme, også uten grunn. Men det er jo sånn det har blitt. Virker jo som annenhver mann/dame er utro.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #39 Skrevet 16. august 2009 Det er helt sikkert at dette er mer vanlig enn vi tror! Men hvor vi setter grensa for uakseptabelt har en tendens til å variere ut i fra om det er oss selv eller andre vi skal bedømme. Jeg har vært på begge sider av saken, eller egentlig alle tre sidene: Den bedratte, bedrageren, og den andre kvinnen.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #40 Skrevet 16. august 2009 Min mann ble forelska i meg og innleda forholdet til meg mens han fremdeles var gift med ekskona si. Og jeg skjønner heller ikke hvordan damer klarer å la være å oppdage sånt - eneste grunnen jeg kan se til det er at de rett og slett ikke følger med (snakker ikke om engangs nå, men at de har FORHOLD på si). Vi snakker synlige merker på kroppen jo, og ALLE andre klassiske tegn med mobilen og dusjing og nytt passord på facebook og mail og plutselig jobbing til alle mulige tidspunkter. Jeg fatter ikke hvordan hun kunne unngå å se det!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #41 Skrevet 6. desember 2017 Jeg skulle ta klesvasken og oppdager et sett med to husnøkler som jeg ikke kjente igjen. La de bare på badet. Da han kom hjem ble han helt rar og begynte å gråte og det tok helt av. Jeg satt der som er spmtegn. Det viste seg at han trodde at jeg hadde avslørt ham. Han prøvde selvfølgelig å ro seg unna, når han skjønte ar jeg ikke hadde lagt nøklene der med noen annen hensikt enn «her er nøklene». Det ble et helvete hele helgen. Han jobbet i Nordsjøen, så jeg sa at jeg ville kontakte hans leder for å få oversikt over når han var på sjøen. Da viser det seg at han hadde blitt kjæreste med en rik dame. Sagt opp jobben. Og bodde hos henne. Hun betalte for alt og satte penger inn på hans konto. Så de ukene han var på «jobb», så bodde han i Oslo.. Det beste av alt er at JEG ble dumpet og han flyttet inn hos henne for godt.. Mange år siden, men kommer ikke helt over bedraget. Anonymkode: 75f2b...82c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2017 #42 Skrevet 6. desember 2017 Jeg sliter enormt med tilitt til kjæresten.. tror egentlig ikke han ville gjort det mot meg.. han er bare snill. Men problemet er at alle jeg har vært med tidligere har vært utro.. og det ødelegger.. trodde det ikke om de heller.. så jeg lurer på om den tilitten noengang kommer tilbake..: S jeg har ingen andre valg enn å stole på han.. men jeg blir helt koko hver gang han skal på fest osv uten meg. Huff så mye fælt folk har opplevd. Har noen hostorier..Jeg har ei bekjent på facbook som jeg kjenner litt. Helgen før hun og mannen skulle gifte seg satt han på et utested å prøvde å få handa opp under skjørtet mitt.. jeg avviste han.. på slutten av kvelden maaaste han om å kline med meg,og prøvde seg sikkert 50 ganger desperat.... forran broren hennes.. fatter ikke hvordan folk klarer. Disse to er de turtelduene.. jeg tenker hvorfor kunne ikke dette like gjerne vært min mann.. grusomt. : ( en annen jeg var sammen med hadde samboer spm jeg ikke visste om..han sa hun hadde flytta.. og i tillegg til det hadde han enda ei som han var sammen med.. hadde tre stk han.. men jeg har vært ute i så mye hardt vær.. vet at menn ofte avslører seg selv.. de er ikke flinke til å slette eller gjemme bevis.. Anonymkode: 2b24b...23c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå