Gå til innhold

Gravid på mini - pillen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på mini pillen Conludag i over ti år, har alltid hatt regelmessig mens, med syklus på 28-29 dager. Nå er mensen 8 dager forsinket, jeg føler meg nokså oppbåst i kroppen... og dette uroer meg. Vi prøver nemlig ikke å få barn, mannen vil ikke ha flere.

Noen som har erfaring med å bli gravid på minipillen her? Eller som har erfaring med at mensen kan bli uregelmessig på minipillen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minipiller kan jo være litt mer usikker enn vanlig p-pille, men bare om du tar en god del for sent (sydd opp..)osv.. Men tror heller på det med uregelmessighet med de minipillene! Har selv gått på cerazette og med den kunnne jeg gå opptil 2-3 mnd uten mens. søskenbarnet mitt gikk nesten et halvt år.. Sånn er de fleste minipiller like, vil jeg tro.. Så kan være det altså! Og om du uroer deg og ser etter kj.tegn så er det lett at den ikke kommer, blir utsatt :S

Går vel bra, tenker jeg :-)

Skrevet

Jeg tok en test til slutt jeg, og den var negativ. Så da har du nok rett i at mini pillen kan forårsake uregelmessig mens.

Jeg er nå 12 dager over IKM, men har ingen andre symptomer på graviditet enn hyppig vannlating og litt mensmurringer.

Og testen var altså negativ. Litt trist, for nå hadde jeg fått litt forventninger. Men mannen vil ikke ha flere barn, så da er det jo veldig

greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...