Gå til innhold

<3<3<3<3 IKM UKE 35 <3<3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei fabulously :)

Ble desverre ikke klok jeg heller, men husker at jeg hadde mye stikkinger i eggstokken da jeg var gravid sist, såppas mye at jeg lurte på om det var utenfor livmoren (har hatt det før også).

Men da hadde jeg andre symptomer også da.

Du får nok bare vente og se:) spennende tider denne prøvingen her.

Si i fra hvordan det går videre da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen spotting idag. Nesten ikke utflod heller, kanskje 4-5 dråper (i går var det masse). Nå kommer jeg til å være en huggern høne fremover. Noen som vet hvor tidlig noen har testet positivt etter en eventuell festeblødning (for det håper jeg jaggu jeg hadde i går (jeg kommer til å bli så skuffa når tr kommer denne perioden, forventningene mine er skyhøye, uff))?

Skrevet

Når det befruktede egget fester seg begynner produksjonen av hvg, og du vil få positiv test inne to døgn:):):)

Skrevet

Hei har IKM uke 35. Torsdag den 27. 2pp og håper så innderlig at tanta ikke kommer. Måtte vente 1uke lengre sist måned på tanta, men er 100% sikker på at jeg hadde el 13august.Bør ikke testen vise riktig på IKMdagen da? Hvilken tester bruker dere?

Skrevet

Jeg er nesten sikker på at det ikke blir noe denne perioden.... litt vondt i pupper og litt stikking i magen men føler meg veldig sikker.... de som har spådd har sagt nei også så.... men lykke til dere andre:O)

Skrevet

Hei Leona!

Har også en datter på 9 fra før med annen far. Er i gang med prøving med nr 2 for meg og nr 1 for min mann:) Spennende tid!

Lykke til!

Skrevet

Heia...hadde EL 16 eller 17 aug. testet ihvertfall positivt 15 aug. Fikk ikke testa meg 16 aug, og den 17 aug så var testen negativ igjen.

Så da blir min syklus etter mine beregninger 26 eller 27 dager, og IKM denne perioden blir da enten 30 eller 31 aug.

Blir nok testing på meg allerede torsdag, klarer nok ikke holde lenger da.

Jeg kjenner masse stikninger ved lysken, spesiellt når jeg snur meg brått i senga eller reiser meg brått.

Det har jeg hatt de andre gangene jeg har vært gravid også. Men da har det ikke begynnt så tidlig som nå.....

Skrevet

hei hei! er så spent nå... er det noen som har testet enda??

Skrevet

det lurte jeg på også, må jo være noen som har testet??

Jeg har ikke IKM før lørdag så det er for tidlig for meg, prøver å la være å teste for tidlig også da jeg ikke har noen spes symptomer uansett.

Blir spennende å se hvor mange som har blitt gravide i "uka vår" :)

Skrevet

IKM 27.august.

Testet på lørdag 22.august, da jeg ikke klarte å vente lenger. Den var negativ.. Nå skal jeg prøve å vente til 27.før jeg tester igjen..

Men hvis andre får positiv her inne, klarer jeg nok kanskje ikke å vente så lenge :-)

Skrevet

Har IKM ca nå, men er jo litt usikker.., Har følt på meg noen dager at TR kommer når som helst, men har ikke kommet enda. Jeg skal jo til legen i morgen å måle HCG så blir spennende å se...

Skrevet

Testet i dag. IKM i dag. Er gravid og overlykkelig!!! Krysser alt jeg har for alle dere andre:) Mange varme babytanker til alle sammen

Skrevet

Gratulerer så mye solstråla ønsker nr.2 :)

Skrevet

Jeg ble nok ikke gravid denne pp heller =(

Begynte å spotte idag, så da kommer vel tr om 2-3 dager. Merkelig greier det her, spottet som sagt på fredag, ikke noe på lørdag, 3-4 dråper i går, og i dag var det mye. Søren klype. Ikke min måned denne her heller.

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Her kom tanta i går, og går nå med friskt mot inn i 2. pp...

Skrevet

Idag er tredje dag med spotting (etter litt rar "syklus" på spottinga"), og kanskje kommer tr i morgen. Jeg håper at mindre spotting idag betyr at det ikke kommer noe mer tr på mange mange måneder, men vi får se da vet du... Flyr på do hver time for å se om det er noen forandring.. Det er så slitsomt.

Skrevet

Alle tegn sier at tanta nærmer seg her også :( er såååååå lei av å vente. Har ikke merket noe til EL etter SA så tar nok en tur til gyn. når jeg nærmer meg EL neste gang. Har prøvd i ett år nå tilsammen før og etter SA, og hører "tikk-takk-tikk-takk" ;)

Skrevet

Da har jeg offesielt gått over fra spotting til tr. Men det betyr at jeg kanskje klarer å finne el på dagen neste pp??? Fordi på kvelden på tirsdagen 11 aug. kjente jeg veldig stikking i eggstokken, og da må det bety, siden jeg fikk tr idag, at jeg hadde eggløsning på den onsdagen??? Vi prøver igjen.

Skrevet

Da var jeg også ute av gamet for denne gang! TR kom for full guffe igår. 1pp så hadde igrunn ikke forventet noe annet men fyy for noen menssmerter a gitt. Hadde helt glemt hvordan dette var! Blæ! Friskt mot her også mot 2pp. Gratulerer så mye alle gravide. Lykke til med neste pp der den ikke satt helt denne gangen! :D

Skrevet

Den ubudne røde tanta er kommet hit også!!!!! Kjenner at jeg begynner å bli lei av å tenke på dette heeeeeeeeleeeeeeeeeee tiden! Jeg tror jeg må si på gjensyn til dere alle for en stund. Jeg blir litt ødelagt av åbruke så mye energi på dette jeg. Første pp var bare spennende, men nå går vi inn i 4.pp og en snikende redsel for å ikke lykkes er nå tilstede...

D spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg unna BIM, men jeg skal prøve å fokusere på jobb og andre ting en perode. Lykke til alle sammen, vi snakkes nok snart!;)

Skrevet

Og da kom tr... Jaja, gratulerer til alle dere som ble gravide denne mnd, vi går inn i vår 2 pp nå, med friskt mot. Håper det klaffer neste gang:)

Vi får vell snart starte i IKM uke...?? 39??:)

God helg alle sammen:)

Skrevet

Hei :)

Jeg var sikker på at TR skulle komme i helga, har IKM i dag, men da den ikke var kommet i morres tok jeg en test, og den var positiv!!

Klarer ikke å være gla eller slappe av, for jeg er sååååå redd det skal gå galt denne gangen også eller at det er en graviditet utenfor livmor, har opplevd begge deler.

Kanskje jeg kan slappe litt av om det går en stund uten blødninger og alt der greit ut på UL, men det er jo lenge til jeg får tatt UL også.

Ja ja jeg får jo ikke klage, dette beviser i hvertfall at vi klarer å bli gravide :) Jeg har ingen symptomer, hadde masse sist...men vi får bare vente å se :)

Skrevet

Da har jeg synda og testa, tenkte og holde meg til sønd el mandag men måtte bare, tok den før morgenstellet til lillegutt, ingenting, men da jeg skulle kaste den etterpå var det jammen ta meg en bitteliten skygge strek.. spennende :)

Gratulerer med spira Leona :)

Skjønner at du er engstelig, kjenner at jeg ikke helt klarer å slappe av selv. men det går jo stort sett bra, og denne gangen skal det går bra med oss :)

Men kan du ikke få en tidligere ul? sist fikk jeg nesten hver uke ifra 6.uka og ut 1.tr følte at det hjalp meg til å slappe av og nyte graviditeten sist, for da slapp jeg og gå og lure på om det var noe liv inni der :)

Skrevet

Dollface: jo jeg får nok tidlig UL, fikk det sist når det gikk galt også, men tenkte å ta det privat først denne gangen, for jeg har dårlig erfaring med gyn-avdelingen på sykehuset her.

Blir spennende da!!!

Lykke til med deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...