Leona77 Skrevet 15. august 2009 #2 Skrevet 15. august 2009 Jeg har IKM uke 35, mener det er en tråd, men var ikke mange på den så den ligger nok langt bak. Fint det er fler Jeg har lørdag 29.
Andremann snart? 3.pp Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 IKM tirsdag 25. her og. Har store forhåpninger om at det har klaffet, har i allefall gjort en meget hederlig innsats!! Når har dere tenkt til å begynne å teste? Jeg tenker 9 DPO, men har massevis av billigtester, så får se hvor lenge jeg holder ut.... Krysser fingre og tær for oss alle!
07&10&13? Skrevet 15. august 2009 #5 Skrevet 15. august 2009 Jeg tror jeg har IKM Mandag 24. det er da ca. 14 dager etter det jeg mener var EL... Men er ikke sikker på syklus enda siden jeg hadde MA i uke 10 for ca 3uker siden.. Jeg fåpr bare krysse fingrene for oss alle, så får vi se hva vi får til Lykke til alle sammen!
Mamma27oggutta Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Hei jenter:) Ny gammel bruker;) Har endelig begynt prøvingen på vårt andre barn, så det er en spennende uke som kommer. Tror jeg kan teste på fredag om jeg har samme lengde på syklusen som sist mnd. Har dere barn fra før? Vi har en gutt på 3 1/2, så det er på tide han får en bror eller en søster:) Har dere noen symptomer? Jeg synes jeg kjenner stikninger i puppene, og at jeg er litt mer var på lukter, og litt mer trøtt en vanlig kanskje... men det kan jo bare være fordi jeg kjenner litt ekstra etter...hehe
Dårlig fantasi Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Tror jeg har IKM rundt 28.08. Vi har prøvd en stund, litt over et år. har en datter på snart tre. Spent på dette nå. Hadde positiv el test på bursdagen min, det er vel et godt tegn? Kan ikke si jeg har noen symptomer, men etter så lang prøveperiode har jeg sluttet å fokusere på det :-)
solstråla har fått nr.2 Skrevet 15. august 2009 #8 Skrevet 15. august 2009 Har også ei jente på tre år og ønsker nå nr.2. Er veldig spent. Slet med nr 1. Sikkert fordi jeg bruker endel ibux pga kronisk hodepine. Har IKM 24.08
Leona77 Skrevet 15. august 2009 #9 Skrevet 15. august 2009 Så gøy at det plutselig var fler i uke 35 Spennende da! Vi prøver og prøver etter SA i mars. Har en datter på snart 9år fra før (annen far), så nå er det på tide med en til synes jeg Lykke til alle sammen!
mams1979+2små Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 Har en sønn på 3 år, og ønsker så veldig gjerne et barn til... Vi har prøvd en stund! IKM 27.august tror jeg (men har hatt mye blødninger denne mnd, så har liksom ikke helt troen på at det skjer noe nå....) Lykke til alle dere andre!!!!
theamortil3 Skrevet 16. august 2009 #11 Skrevet 16. august 2009 Jeg har IKM 25.8 er inne i vår 3. prøvemåned nå. Sist kom mensen to dager før tiden. Har hatt veldig regelmessig mens og blitt fort gravid før men har desverre mistet nå like etter nyttår. Problemet for oss er mest at min mann har vært bortreist akkurat når det er mest gunstig tid. Måned 1+2 som vi prøvde, var han helt borte i de periodene og denne gangen har han kommet hjem på slutten av gunstig tid.. så håper det klaffet da ;-) Kjenner noe grusomt med stikking i brystene (særlig når jeg blir sint/opprørt merkelig nok..), og har hatt veldig til humørsvingninger men kan jo komme av andre ting også. Har også hatt noen stikkinger-murringer i magen som har kommet og gått og dette var senest i går. Blir overlykkelig for å bli gravid nå, for hate jobben slik som den har blitt, så det hadde vært en fin situsajon til å bytte jobb...;-)
theamortil3 Skrevet 16. august 2009 #12 Skrevet 16. august 2009 Glemte å si at jeg prøver med nr 3...men det sjønte dere kanskje ut fra nicket :-)
Maddicken Skrevet 16. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. august 2009 Så moro at jeg er i godt selskap, trodde jeg var alene en stund:O) Har en gutt på snart 1 år og hadde MA i begynnelsen av april.... Har stikking i puppene og murring/mens smerter men det hadde jeg sist gang og da kom mensen så.... Har IKM tirsdagen, 14 dager siden positivt El test ihvertfall.... Ønsker allesammen masse lykke til!!! Og vi må skrive inn oppdateringer etterhvert også!)
Andremann snart? 3.pp Skrevet 16. august 2009 #14 Skrevet 16. august 2009 IKM tirsdagen her. Holder motet oppe og er "overbevist" om at det har klaffa etter meget hederlig innsats... (skader ikke å tenke positivt til det motsatte er bevist;) Har en datter på 5 år fra før- skolestart i morgen!!!
Leona77 Skrevet 17. august 2009 #15 Skrevet 17. august 2009 Ja da har vi gjort vår innsats i helgen også, så får vi håpe det holder. Lang og spennende ventetid ett par uker nå Lykke til til alle sammen, artig at vi ble fler som kan oppdatere litt. Spennende med skolestart da "Andremann snart?", min datter skal beg i 4.klasse og gleder seg til å bli fadder for 1.klassing Ha en fin dag alle sammen!!
Mamma27oggutta Skrevet 17. august 2009 #16 Skrevet 17. august 2009 Ser når at jeg har sett feil, hører vist til på IKM uke 34..
roseby Skrevet 17. august 2009 #17 Skrevet 17. august 2009 Heisann damer! Jeg har ikm torsdag den 27.august ifølge fertility friend. Denne pp har vi nesten ikke hatt mulighet til sengekos overhode pga jobb og reising, men vi fikk hoppet til køys kvelden etter positiv eggløsnningstest så vi håper jo. Uansett så er jeg forberedt på negativ test denne mnd, litt mer avslappet enn forrige mnd. Satser på at en laid-back holdning er svaret! LYKKE TIL ALLE SAMMEN -dette blir spennende!
Andremann snart? 3.pp Skrevet 18. august 2009 #18 Skrevet 18. august 2009 IKM på tirsdag om en uke og klarte ikke la vær å teste i dag morges (med EL test da jeg har hørt disse kan slå ut tidligere...) men ikke mer enn en strek foreløpig.... Er så utålmodig!!! Er så sikker på at vi har gjort alt "riktig" nå- fikk positiv EL test (pluss at jeg kjenner veeeldig godt når jeg har EL da, så testen er bare smør på flesk)....
Maddicken Skrevet 19. august 2009 Forfatter #19 Skrevet 19. august 2009 Får vel oppdatere litt symptomer da:O) Sikkert bare mensen som gjør seg redo men.... Likevel så har jeg litt vondt i puppene, mensensmerter i nedre delen av magen, føler meg veldig oppblåst også.... venter i spenning jeg.... Noen andre?
Andremann snart? 3.pp Skrevet 19. august 2009 #20 Skrevet 19. august 2009 Vi har samme IKM Maddicken:) jeg har ikke menssmerter, men kanskje litt følsomme pupper... Når jeg har vært gravid tidligere har jeg ikke hatt noen symptomer før et par dager etter IKM, og da jeg ikke pleier å ha noe særlig PMS kan jeg ikke tolke noen ting foreløpig... Annet enn at jeg har en sterk psykisk tro på at det har klaffa!! Tok ny test i dag, fortsatt veeeldig hvit... Er testoman ja, men nå har jeg bestemt meg for at jeg SKAL hoppe over å teste i morgen, og heller vente til fredag, 4 dager før IKM... Neste uke er vår uke!!!!!
Leona77 Skrevet 19. august 2009 #21 Skrevet 19. august 2009 Mensmurringer og stikkinger i siden her, men det pleier det jo å være enten mensen kommer eller ikke. Har hatt metallsmak i munnen et par tre dager, men det er vel for tidlig hvis det hadde vært et symptom uanssett så det er nok tilfeldig. Så det er nok bare å vente å se, spennende..... jeg er en vel av de siste i uke 35.
solstråla har fått nr.2 Skrevet 19. august 2009 #22 Skrevet 19. august 2009 Har dere planlagt når tid dere skal ta første testen? Jeg har IKM på mandag. Hvor lenge bør jeg vente for å ha en viss sjanse på positivt resultat?
Leona77 Skrevet 19. august 2009 #23 Skrevet 19. august 2009 Jeg prøver å holde meg til IKM, har bare en test og gidder ikke teste så mye, meeen....hvis jeg skulle få mye nye symptomer så kanskje jeg tester før Tror ikke jeg ville testa før 4 dager før IKM, men mange gjør det jo
Andremann snart? 3.pp Skrevet 19. august 2009 #24 Skrevet 19. august 2009 Nå har jeg gjort litt research på dette med hvor tidlig man kan teste... Kroppen begynner å produsere nok hcg til at det slår ut på sensitive tester når spira fester seg til livmorveggen. Det varierer når dette skjer fra kvinne til kvinne, men alltid mellom 6 og 12 dager etter EL. Det betyr da at noen får positiv test allerede 6 dager etter EL, mens andre må vente til dag 12 etter EL, altså to dager før IKM
Gjest Skrevet 21. august 2009 #25 Skrevet 21. august 2009 Jeg sprakk. Jeg sa jeg skulle holde meg unna bim helt til tr kom eller eventuelt ikke kom, men jeg sprakk idag. Syntes bare denne pp har vært så rar, trenger å lufte tankene mine. Siste tr begynte 4 aug. Jeg har hatt litt sånn forskjellig lengde på tr (1 pp med 24, 2 pp med 25, 5 pp med 26, 2 pp med 27 og 1 pp med 28), men gikk ut i fra at neste tr skulle komme 30-31 aug. Da skulle jeg ha el sånn ca 16-17 aug. Jeg vet ikke om det er el jeg kunne kjenne, men tirsdag 11 aug, på kvelden sånn ca kl 21-23 (rundt der) så stakk det veldig i den ene siden min, kom lissom fra området hvor eggstokken ligger. Tenkte at kanskje det var el som skulle komme dagen etter??? Husker ikke om det var noe slim den onsdagen jeg, eller om det var torsdagen det kom. Har de siste pp hatt den stikkingen på kvelden når jeg legger meg, men kun den ene gangen i hver pp. Men denne pp så fortsatte det å stikke i dagene etterpå, noen ganger byttet det side. fortsatte slik helt til for et par dager siden. det stakk ikke mye og lenge, men det var lissom noen små "hugg" der og det varte kanskje noen minutter. Iallefall, dagene har gått og idag så fikk jeg lyserosa (kanskje lysebrun (vil ikke tro den er brun)) utflod. Jeg pleier å spotte, 2-3 dager før tr, og er dette spotting betyr det at jeg skal ha tr på mandag 24 aug. Det blir en 20 dagers pp det, snåle greier. Ikke passer det med at det skal gå 14 dager fra el til tr heller (om jeg hadde el onsdag 12 aug). For da skulle vel jeg fått tr på onsdagen 26 aug? Men det passer ikke med spottingen heller. Har aldri spottet i 5 dager før. Aldri hatt så kort pp før heller. Håpet jo når jeg oppdaget utfloden at dette kanskje var den berømte festeblødningen (at jeg var så heldig og være en av de få som får det). Jeg gruer meg litt til i morgen, for er det mørkere brun utflod så kommer tr igjen, og det vil jeg ikke ha. Blir ikke klok på disse greiene. Sitter lissom med et håp om at siden det har vært så veldig anerledes denne gangen med stikkingen så håper jeg at jeg er gravid. Noen som har vært gravide før som kanskje kan huske å ha hatt denne stikkingen i eggstokkene? Det er vel bare å vente å se, Skal ikke foreta meg noe som helst før 1. sep. Håper det er en test som lyser GRAVID mot meg da. Hvorfor måtte denne pp bli så anerledes nå som jeg hadde sagt til meg selv at jeg skulle hold emeg unna bim, men når det skjer slike rare ting må jeg jo inn å lese om det. Trodde det var lett å bli gravid jeg. Takk til alle som har orket å lese seg igjenom hele innlegget mitt. Ble du klok? Jeg er like blank, men gud så deilig det var å lufte tankene.Håper noen har hatt lignende erfaringer som kan dele de med meg. (PS. har ingen symptomer på graviditet). Uff dette ble langt. Bær om meg, har ikke vært her på LENGE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå