Gå til innhold

Mye frem og tilbake på meg, men sit-n-stand - er det noen som har en slik en? (langt plutselig, oops!)

Anbefalte innlegg

Må jo gjøre skikkelig "research" før jeg bestemmer meg... :)

Liker godt Peg-Perego sin Duette, men mannen min ble helt rød i toppen da han hørte at jeg vurderte søskenvogn (han er litt gnitalus, knis). Han sier "storebror får værsågod gå, han er mer enn stor nok når nr to kommer, blablabla" osv., og selv om jeg i teorien er hjertens enig i det, så er det nok ikke PAPPAEN som må da bruke timevis på en halvtimes barnehagetur pga at storebror slår seg vrang og nekter å gå, og skriker hele veien, og det ender med at jeg må bære ham osv.

vær så snill å IKKE kom med spydige kommentarer om hvordan fikse dette, og at han er bortskjemt, og at han fint kan gå osv...jeg VET alt det, dette går på hva min tålmodighet klarer, hehe. jeg VIL ikke bruke timevis på å gå til og fra barnehagen...det har ikke JEG tid til! vil han gå så skal han selvfølgelig få lov til det, men hvis ikke så vil jeg ha mulighet til å få ham med meg med minst mulig konflikt :)

i alle tilfelle så har jeg nå sett noe (i USA selvsagt!) som heter Sit n Stand, som ser helt brilliant ut! noen som har vært borti det?? det er som en trille med innebygget søskenbrett, som også har et sittebrett som storesøsken kan sitte på. se feks her:

http://www.amazon.com/Joovy-Caboose-Stand-Tandem-Stroller/dp/B001AXJ8O0/ref=pd_cp_ba_3

har noen sett noe sånt i norge?? hm. synes kun søskenbrett virker überkjipt, så denne lille benken bak der ser så bra ut! den vognen jeg vurderer er denne, som er litt mer forseggjort:

http://www.amazon.com/Baby-Trend-Silverado-Double-Stroller/dp/B000IHTD8A/ref=cm_cr_pr_product_top

fordi denne har full liggestilling i bakerste sete (så jeg kan bruke softbag der), og så når spedbarnet er blitt litt større så kan man ta av bakerste setet, sette minsten fremme, og så er det en sånn sitteplatform med søskenbrett bak. pluss den koster jo ikke allverden heller, med tanke på prisene på søskenvogner i norge...! det blir sikkert litt i toll og frakt, men pytt pytt. (har noen tusen å gå på mtp PP Duetten, tross alt!!!)

finnes disse i scandinavia i det hele tatt? noen som har erfaringer?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...