Gå til innhold

"Vaksinelakken" slår sprekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare vaksinér, alle dere som mener vaksinene er nøkkelen til et langt liv. Fritt valg! Men - det er et også et like fritt valg å la vaksinene være. Hvorfor er dere så aggressive overfor alle som tar et motsatt standpunkt til dette enn majoriteten - som faktisk ønsker at våre barn skal få utvikle naturlig sunnhet?

Til dere som tror vi er en bitte liten gruppe: Gå til internasjonale vaksinediskusjoner. Det bobler og syder! Jeg har selv klart å overbevise 10-12 familier i mitt eget nærmiljø om å la sprøytene være. Noen vil nå vurdere disse vaksinene enkeltvis. Andre har lest og kommet til samme konklusjon som meg. Dette ulmer det av! Dersom flere tør å ta emnet opp, åpent i sine miljøer, da begynner faktisk snøballen å rulle.

Få foreldre til å stille spørsmål, så får hver og en finne ut om de er fornøyd med svarene... Ikke regn med meg.

Vi ønsker faktisk ikke at våre barn skal"hangle" seg gjennom barndommen. Fastlegen påstår dette er helt normalt. Er det? Og "normalen" i barnehagene er blitt de små "barne-epidemiene". Alle advarer om dem innen vi begynner.

Nei! Vi ønsker ikke at våre barn på grunn av overvaksineringen får plager som ørebetennelser, luftveisinfeksjoner, gjentatte forkjølelser, at de får "alt" som går" i barnehagen, utvikler allergier/astma/eksem-plager eller langt verre plager livet ut - mange så alvorlige at de konsekvent blir tilbakevist av vaksineindustrien.

Er hetsen av all motstand planlagt fordi autoritetene ikke vil at folket skal skremmes bort fra "programmet" - tenk hva som da settes på spill? Hva skjer da med 95%-dekningen?

Vi har et valg. Også når det gjelder svineinfluensaen. Jeg lover at vi skal holde oss langt unna også denne sprøyten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok hende at vaksiner kanskje ikke er så bra for immunsystemet. Hva vet jeg. Men nå var det referert til et håndhygiene-prosjekt i et par barnehager i Aftenposten i dag. 48% mindre fravær ble det, det eneste de gjorde var å innføre god håndhygiene.

Så da er det nok konkurrerende årsaker til all denne elendigheten i norske barnehager.

Hygiene er gått av moten, vet du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...