Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM på søndag/mandag, jeg er altså 4-5 dager på overtid..testet negativt senest i morges!

I formiddag (da jeg var på do) kom det brunt slim på papiret når jeg skulle tørke meg (sorry detaljene), det var ikke mye og kun det som kom på papiret...senere da jeg var på do, var fargen blitt friskere, men fremdeles slimaktig! Og ikke mye....

Har gått med bind ( i tilfelle) siden søndag, men har ikke kommet noe i det...

Jeg har ikke menssmerter heller...har ikke følelsen av at jeg har mensen for å si det sånn, men hva kan det i så fall være??

Noen som har opplevd lignende??

Supertakknemmelig for svar.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 4 dager over for en stund siden, og fikk det samme. Dagen etter kom tanta ;-(

Sorry at jeg ikke kan si noe mer oppløftende

Skrevet

Samme som ♂ + ♀ = ♂. Mensendritten kom et par dager senere:(

Skrevet

...var ikke kommet noe i bindet i løpet av natten...

Var på do i 12-tiden og da kom det litt brunt slim (som gammelt blod) på papiret, ikke mye...Fremdeles en følelse at det ikke er tanta jeg har på besøk!

Hva er dette??

Skrevet

...hm...kanskje du har no på gang likevel?? Brunt= gammalt.. så...kanskje det bare e litt "festerester"???

Ikkje for å få opp håpet ditt da men, det e nå det eg tenke umiddelbart.... Ååå, det e så spennande!! :D

(har fulgt såpass med her på forumet :P )

Skrevet

Er helt enig m drømme stress-less. Menstruasjonen skulle vært igang nå. Husk at det er mange som tester sent. Lykke til. Håper du er gravid.

Skrevet

Hei Axinija Gutt03+1MA+1SA 3.PP :)

Hva er dagens status da???? Vi følger med deg vet du:)

Klem fra

Skrevet

hehe, ikke noe kan få opp håpet mitt, så det skal du ikke bekymre deg for! ;)

vi får se, har mine tvil....men syntes det var så pussig at jeg ikke blør, har bare litt utflod med farge liksom! Og mine TR pleier alltid ha med seg rikelig med rødfarge for å ikke etterlate seg noen tvil, hehe....

Dersom denne merkelige oppførselen vedvarer, kontakter jeg legekontoret på mandag....kan ikke gå på dette viset!

Det pussige er at jeg alltid har hatt 28-dagers sykluser, vet jo at dette kan endre seg plutselig...men dog...

Skrevet

Tusen takk for at dere bryr dere alle flotte jentene!!! :)

Selv om det ikke går denne PPèn og tanta kommer fykende, så er det så godt å vite at jeg har dere her inne å "snakke" med...

KLEM

Skrevet

Det er det som er meningen vettu. Ta vare på hverandre. Det er det som holder oss oppe. Ingen som ikke sliter eller har mistet kan forstå hva vi går igjennom. Godt å ha hverandre. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...