Millies Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Bare for å fortelle litt om meg selv først: Jeg sluttet på pillen i januar og vi prøver nå for fult å bli gravide. Vi har ikke gått inn for det for fult før nå. Denne perioden hadde jeg mensen den 22. juli, el rundt den 4--6. august. Og i går kom det litt blod. Trodde kanskje det kunne være festeblødninger, og leste en del om det her. Men i dag kom det for fult, tror jeg.. Har jo fortsatt et håp, men... Blir jo veldig skuffet kjenner jeg, vi gjorde virkelig jobben vår rundt dagene me el. Hva tror dere om dette. Har tester liggende, men det er jo for tidlig å teste. Mensen har vært litt ustabil siden jeg sluttet, men den har aldri kommet for tidlig før...
2010 Mammaen Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Prøv å se på det som en positiv ting, for da kan jo dere komme enda raskere i gang med neste prøveperiode : ) Det er ikke uvanlig at tr er ustabil etter pilleslutt, så det er bare til å stå på videre ;-) Lykke til!
Millies Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Ja, det er sant d:) Men synes det var veeeel tidlig! Men, men, får bare prøve videre! Takk for det!
2010 Mammaen Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Ja, det er bare til å prøve videre : ) Har ikke selv (vanligvis) så ustabile sykluser, men det er helt vanlig at det varierer litt, spesielt når kroppen ikke er kvitt alle hormoner etter p-piller. Det er bare til å prøve igjen, og en kort syklus betyr flere muligheter til at det klaffer : D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå