Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal pappan ha 3 mnd.

Og det betyr visst at permisjonen min er slutt!

Både gleder og gruer meg til mandag, og det tror jeg han også gjør! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte på jobb på mandag etter 7 mnd permisjon. Pappaen begynte på sin 5 mnd lange permisjon samme dag. I tillegg har han hatt to mnd lang lærerferie, så vi får like mye tid hjemme. Det var riktig for oss å gjøre det sånn, og vi er fornøyde med denne løsninga begge to. Uken på jobb har gått kjempebra! Kjekt å komme seg bort noen timer, og helt fantastisk å komme hjem til en strålende gulljente som lyser opp over å se mammaen sin! To timer ammefri hver dag gjør underverker. 5,5 timer på jobb går fort!!

Skrevet

samme her! pappaen skal ha 3 mnd perm(pluss en mnd ulønnet så vi strekker den over jul)

Jeg begynner å jobbe om 2 uker.... Men det skal bli gøy, tro jeg. Elsker jobben min. Men har jo fått en ny priorieteringsrekkefølge i livet:-)

Pappaen er supermotivert nå, så det tror jeg skal gå kjempefint!

Lykke til med jobbstart da!

Skrevet

8 uker her. Tror det blir akkurat passe, både for ham og meg;) Jeg skal tilbake igjen til ulønnet perm etter pappapermen, det gleder jeg meg til! Ønsker ikke at flisa skal begynne i bhg riktig enda:)

Skrevet

Pappan gleder seg veldig han også, men er nok litt spent:)

Jeg skal også ha ulønnet permisjon fra midten av november til beg. av januar. Så slik sett skal jeg bare ha en pause i permisjonen min:)

Skrevet

4md får han. Og det gleder han seg veldig til.

Hva vi gjør etter det vet jeg ikke. Men vil nok foretrekke dagmamma fremfor barnehage med tusenvis av barn.

Hvis noen blir hjemme blir det nok meg. Siden han tjener mer enn meg. (I all verden, er det noen der ute der mor tjener mer enn far? Føler det så inmari kjønnsrollemønster assa.)

Skrevet

Her er pappan lite innstilt på å være hjemme, så han tar kun ut sine 6 uker. Dels skyldes det at det faller seg naturlig å ta ut permisjon da det er som travlest på jobben hans (regnskap). Hvis jeg får meg jobb slik jeg ønsker så tar jeg 6 uker ubetalt permisjon, så jobber vi 50% hver i 6 uker før barnehageoppstart. Da har han vel igjen 3 uker som nok blir slukt som landbruksperm :( Eneste fordelen da er at feriedagene hans frigjøres så han kan ta ta de med oss senere...

Skrevet

Her skal pappan ha 6uker. Han jobber skift så er mye hjemme på dagtid og får masse tid med gutten vår selv om han jobber.

Til hurra1234: Her tjente vi ca likt når jeg også jobbet. Skilte stort sett bare noen tusenlapper begge veier avhengig av hvor mye ekstra vakter vi tok på oss. Vi har ikke utdannelse noen av oss så kan jo hende det endrer seg når vi begge har tatt utdannelse og fått oss faste jobber. Det er jeg som skal ta utdannelse først og være hjemme med gutten på dagtid eventuelt med dagmamma noen dager i uka og så skal sambo begynne på studier etter meg.

Skrevet

9uker av vår felles og så skal han ha to mnd ulønnet perm etter det. Han er lektor så han har nå hatt 7 uker fri, samt at han ofte har korte dager og lange ferier. Jeg har en jobb som krever mye og lengre dager enn han så alt i alt kommer han til å være mer sammen med barna våre i fremtiden enn jeg får.

Skrevet

11 uker... Skal tilbake til jobb om 3 uker - gleder/ gruer meg, litt avhengig av tidspunkt man spør =) Pappa'n gleder seg mye så de får det knallbra!

Skrevet

Her skal pappaen ha 3,5 mnd perm, strekt over en periode på 5 mnd. Han begynte permen sin for to uker siden og storkoser seg:) Og det gjør jeg også nå som jeg jobber:)

Skrevet

Han skal ha 3 mnd, og begynner i morra! Han har hatt en måneds ferie nå da, så har ikke prøvd "aleneansvaret" ennå...blir spennende å se! :) I begynnelsen gledet han seg bare over å ha fri fra jobb så lenge, men nå gleder han seg også over å få være hjemme med småtten:) Og jeg grugleder meg til å begynnei ny jobb....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...