Gå til innhold

Flere som skal starte med fryseforsøk eller har vært igjennom som har noen råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal igang med mitt andre ivf forsøk som er et fryseforsøk. Er veldi glad for at det ikke er det hormonkjøret med uttak for det satt lenge i kroppen.

Var ikke borte fra jobben sist, men blir nok sykemelding ved dette forsøket. Føle at eg bør ta vare på meg sjøl litt meir enn eg har gjort. Har prata me sjefen å han e veldi forståelig:-)

Høre til på UNN

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ganske likt i løypa vi ja, Senjajente :-) Skal starte opp med progynova ved neste mens (i begynnelsen av sept.), vel og merke hvis den kommer som planlagt, det er jo veldig fullt nå på høsten ved UNN så hvis mensen forkyver seg mye kan det jo hende at de ikke har plass før neste mens igjen.

Dette er jo mitt tredje innsett av frysegg. Første gang ble jeg gravid men mistet i MA, da gjorde jeg vel ikke så mye ekstra, var faktisk i dårlig form på det tidspunktet, hadde lagt på meg mye etter forsøket, hadde ikke trent på lange tider, var sliten psykisk også, var midt i julestria, så var veldig sliten.. men gravid ble jeg, men mistet som sagt.

Så andre innsett bestemte jeg meg for å gjøre en innsats; trente mye, gikk ned en del kg, gikk til fotsoneterapi, spiste sunt samt fikk i meg ekstra vitaminer, men spiren ville ikke sitte....

Så jeg vet ikke jeg... må vel bare prøve å leve som normalt, så får bare naturen bestemme, men viktig å prøve å legge til rette så mye man kan selv. Røyker ikke, er måtehold med alkohol men ikke avholds, har kommet meg i gang med trening igjen og skal prøve å spise sunt og variert. Jeg har PCOS så jeg må prøve å holde vekta nede.

Lykke til, så høres vi :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...