Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mensen nu, har vel et par dage igjen. Og etter det så er det ca. en uke til EL. Å etter det, så er der 2 uker til ikm.

Syns at denne her prøvingen er en evig venting..

Hva gjør dere for å få tiden til å gå?

Jeg tenkte jeg skulle begynne med håndarbeide eller noe sånn, men jeg ender opp ved datan hver kveld..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Stirrer hardt på magen min og ser om den vokser* :D

Neida... Gud, jeg har vært prøver i 1 uke og jeg er utålmodig allerede,

ikke bra altså.

Skrevet

Ventetiden er ille! Og den blir nok ikke bedre av å sitte her nei... Jeg kunne heve meg på oppussinga som pågår for fullt her, men er litt redd for TENK om det sitter en spire, da er det ikke bra med maling ++

(ok, kanskje noen tynne unnskyldninger for å faktisk sitte her:P)

Tar gjerne imot om noen har gode tips jeg og!!:)

Skrevet

Ahh, godt å høre det er flere som er utålmodig! Holder på å bli sprø etter bare 1,5 mnd som prøver! Har så lyst at det skal være fort gjort jeg, føler mine venninner får det til etter en gang (uhell osv...) urettferdig :((

Men, ha sex annenhver dag, bare for at det kanskje øker sjansene, da har vi noe å se frem til, hehe ;) Har ihvertfall ikke prøvd for lite da! Dessuten er det bra med "nye svømmere"! Utenom det blir jeg sittende her og kikke etter små håp :P som hostesaft osv, hihi!

Lykke til folks :-))

Skrevet

Etter 4 år som prøver lærer man seg til å bruke tiden til å følge dagene så normalt som mulig. Selv jobber jeg mye og tar utdanning nå (ca 1 år). Prøver å ikke tenke så mye på det egentlig.

Lykke til alle sammen! Håper dere slipper å vente like lenge som meg :)

Skrevet

Jeg prøver å ikke tenke på det, noe som er umulig!! :P Men jeg leter etter symptomer, haha.. Prøver å gjøre hverdagslige ting, leser bøker, være sosial. osv.. :)

Skrevet

Teller dager, tenker masse, skriver alle små merkedager ned i boken min, er masssssssssse her inne på BIM:) hehe...................................................................også sexen da selvsagt:) Dusjer ofte, barberer legger, skifter ofte sengetøy:) Sikkert pluss noen småting til......jo, prøver absolutt og slanke meg litt:)

Skrevet

Hverdagene går fort nå som ferien er over. Har alltid litt mer å gjøre enn det som egentlig er bra for meg, men innimellom i helgene har jeg litt tid til å tenke meg om og da blir jeg sykt utålmodig. I dag for eksempel er det en litt over en uke til EL og det føles så altfor lenge ut. Istedet for å gjøre noe fornuftig, så blir jeg sittende noen timer på nett og dagdrømmer om baby.

Hmmm. Nå begynner "Unge mødre" på FEM. Ja da blir jeg sittende litt til da. Sååå skal jeg ta litt klesvask og skifte på sengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...