lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Nå har Prinsen her og jeg vært sjuke i en uke med hoste, tett nese, sår hals og feber og det har gått greit men vært tungt! Ikke klagd noe spess.. Men NÅ har gubben også fått dette, da er det sååå fælt og tenk om det er svineinfluensa kommer han med, så sier jeg at det er nok bare en forkjølelse slik som vi hadde.. men neida, han er verre han.. Mannfolk ass!!!
Gjest Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Hihi - men du vet kanskje ikke at manne-forkjølelese er myyyye verre enn den vi får?
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Virker nå slik.. syte kan de hverfall!
En liten familie på tre:-) Skrevet 15. august 2009 #4 Skrevet 15. august 2009 Ha ha ha, jeg ler meg i hjel!! Vi har akurat hatt en sånn runde selv. De blir jo sååååå syke! klarer ikke løfte en finger.... Huff og huff. Merker jeg blir skikkelig irritert:-) Fikk litt sympati når feberen faktisk var oppi 40, men ikke før det. De ber jo om det; ULV ULV:-) God bedring til dere;-)
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 16. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2009 hehe nope... nå er hverfall vi blitt bedre men gubben ikke men men, han får styre selv!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. august 2009 #6 Skrevet 16. august 2009 Hehehe- ingen er så syke som syke mannfolk nei- kjenner til fenomenet;)
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 16. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2009 hehe. men han klarer ikke å skjønne åssen jeg klarte å være hjemme med gutt ungen med vondt i hodet, feber, kvalme nesten ikke stemme osv.. når han ikke orker å ha Trollet i en time med hode verk Menn altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå