Januar Baby <3<3 Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Noen andre som er AVHENGIG av sjokomelk? :S Føler at folk glor som pokker Har ALLTID en eller annen form for sjokomelk rundt meg haha ...... Er ikke lett .... OG har fått steike lyst på bananer JAja,er vel normalt haha .... KA får dere lyst på?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 hehe.. ikke sjokomelk men COLA ) Merkelig åssen lystene kommer fram når enn er gravid... ))
Gjest Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Å ja, jeg må ha sjokolademelk hver dag, minst et par ganger om dagen:) Har en boks O'boy stående, så hjemme blander jeg selv, men er jeg ute kjøper jeg gjerne en sånn liten boks på bensinstasjon e.l. Mmmmmm...tror jeg må lage meg et stort glass akkurat nå
Januar Baby <3<3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2009 det er godt at andre har det sånn og hehe .... JAh,eg hadde en periode en oboy box stående ved sengen hehe ... Er ikke lett:P
Januar Baby <3<3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 jah ,,,helt rart ... hehe ... Menne du vet det at man ikke skal drikke mer enn max 1liter cola for dagen sant ? ... Pga koffein ?! Eller legene vil helst at man ikke drikker mer enn det jaffall.... Menne uansett , Lykke til videre med svangerskap
You can call me Dårris Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Jepp! Fantastisk godt med sjokomelk, men jeg er såpass kresen at jeg må ha Tine Sjokomelk jeg da. Ikke noe o'boy eller litago nei! Ikke nødvendigvis sunnt, men det får så være. Er ikke såååå mye jeg drikker.
Januar Baby <3<3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2009 kem bryr seg om det er sunnt ? hehe .... Så lenge det er GODT haha ... Skasje v lett å v kresen hehe ;)
gutt060606&jente010110 Skrevet 14. august 2009 #8 Skrevet 14. august 2009 eg og MÅ ha sjokomelk!!fått helt dilla....det, eller lettmelk eller cultura...egentlig alt som har m melk å gjøre ...til og med surmelk:P før eg ble gravid denne gangen,har eg vel ikke likt melk siden eg var liten....
b77h Skrevet 14. august 2009 #9 Skrevet 14. august 2009 hmmm...hvem bryr seg om det er sunt? kan ikke dy meg med å svare...men kanskje det lille fosteret som også skal "drikke" all colaen hver eneste dag - og alt sukkeret eller kunstige søtningsmidler som følger med... For all del! jeg har også mine laster, og spiser ting som ikke er like sunt, men ikke hver dag eller i store mengder... Beklager moralprekenen her ;-)
Januar Baby <3<3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2009 hehe går heeelt fint vettu Er ikke snakk om OVERDREVENT mye , bare mer enn vanlig ..(og til vanlig låg det vel på ca en i uken lissom ) . Så er ikke snakk om å drukne min lille skjønne i sjokomelk lissom :) Bare framheve at det er blitt litt mer enn normalt .... Ikke noe værre :) Ha en fin kveld
Januar Baby <3<3 Skrevet 14. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2009 hehe Merkelig ka man får lyst på .... Er faktisk blitt en del fasinert av banan og OG FAKTISK fiske middag aldri vært nokke spes fasinert av akkurat det , men no er det sinnsykt digg ;)
♥Nemi♥ Skrevet 14. august 2009 #12 Skrevet 14. august 2009 Jeg MÅ ha O,boy! Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme, og ble lagt inn på sykehus to ganger.. O,boyen var det eneste som holdt seg nede, og gav meg energi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå