grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 i mårra skal vi ha dobbel bursdags fest blir siste festen med alkohol før prøvingens neste steg hormonsprøyter... gleder meg masse masse.. mange gode venner og høy party faktor er fryktelig spendt på hva gyn sier på mandag.. regner med jeg blir satt i gang på primlot for å starte mens å så blir sprøyter etter d... forhåptenligvis blir dette siste festen før spiren sitter <3
Bumblebeee Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Så spennende!! Du må virkelig kose deg i morgen da, kan bli leenge til neste fest
♥Axinija♥ Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Den festen har du virkelig fortjent, kjære deg..... Håper du koser deg kjempemasse og tenker på alt annet enn "prøving og sånne ting"...mandagen er det dags for slik igjen! En spennende tid du har i møte, satser på at du ikke kan dra på neste fest på kjempelenge!! Stor partyklem fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Koz deg i bøtter og spann:) Og ønsker deg bare så utrolig mye lykke til videre med prøvingen:) Håper du kommer ut fra gyn med et veldig stort smil om munnen:) Med masse positive svar........ Klem fra
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 15. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2009 tusen takk jenter nå er grav test tatt.. helt negativ som forventet.. så nå kan jeg drikke med god samvittighet:) lillegull er hos barnevakta... skumlet.. første natta hans borte fra oss stakars.. får helt vondt i magen jeg.. men det er nermeste nabo som sitter barnevakt og hun har selv 3 flotte barn så jeg regner med det går bra så nå skal jeg hoppe i dusjen å style meg go lørdags kveld alle sammen
Mamma til*2 jenter* Skrevet 15. august 2009 #6 Skrevet 15. august 2009 Storkos dej i kveld Gry....Virkelig!! Ej tru ej snakka for alle som kjenne dej her inne når ej sei: LYKKE TIL!! No skal spira sitte på første forsøk!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Masse lykke til, håper festen var vellykket, det fortjente du. Så du hadde skrevet til meg. Hadde du og først negative tester, så pos. eggl.test,så neg eggl.test etter noen dgr. Hadde neg grav test for 3 dgr siden, for så 2 positive idag, og nye symptomer. Blei du og lurt med alt dette? Da er kroppen helt idiot asså hehe. Håper du blir kjapt gravid, og at jeg IKKe er lurt nå. Masse klemmer
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 16. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2009 jeg testet posetiv og negativ med grav tester og el tester om hverandre alt etter hvor lenge d var siden jeg hadde tisset sist... men jeg håper virkelig at d ikke er kroppen som lurer deg og at d virkelig er en ny spire på gang:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå