Gå til innhold

Dere som er 9-10 uker:

Gleder_oss m. komplett familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere lagt på dere?

Her er det komme på ca. 2,5 kg forløpig. Skyldes at jeg må spise hver 2. time for å holde kvalmen i sjakk.

Tenkte jeg skulle være litt flink denne graviditeten da jeg gikk opp hele 20 kg sist!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 10+0 i dag og er vel gått opp 2-3 kg jeg også:o) Har akkurat samme problem som deg, blir kjempekvalm hvis jeg blir sulten...

Jeg er ganske lita fra før (51-52kg) og er ganske spent på hvor mye jeg kommer til å legge på meg...Hehe, er knappe 160 høy, så hvis det blir 20 kg tør jeg ikke tenke på hvordan jeg blir seende ut! :-D

Skrevet

Ned to kg. Har lite matlyst. Vanligvis glad i chips og mye middag, men spiser svært lite nå. Mett nesten før jeg har startet å spise.

Skrevet

hei. er 10+1 uker, jeg spiser ofte og lite, blir så fort mett!! er vant til og spise mye, hehe, men har ikke gått opp noe enda..

Skrevet

Er 9 uker og begynner på uke 10 snart. Gikk først ned 2kg for var så kvalm. Noe jeg er enda, men vekten har likevel klatret opp igjen de to kiloene snart. Så jeg har da ikke gått opp noe utover startvekten min enda. Gikk opp 31 kg sist, men la ikke på meg noe de 3 første månedene sist heller.

Skrevet

Huff.. Jeg blir også kvalm når blodsukkeret blir litt lavt. Har derfor problemer med å kontrollere hva og hvor mye jeg spiser for tiden. Ikke har jeg orket å trene heller fordi jeg har vært så sliten. Er 8+2 i dag og har gått opp 3 kg! Er vanligvis normalvektig, så er litt bekymret for hva graviditeten vil gjøre med kroppen min. Føler meg generelt litt ufresh akkurat nå. Har bestemt meg for å stramme inn på kostholdet og bevege meg mer i tiden fremover slik at både babyen og jeg har det så godt som mulig.

Skrevet

Ps: tenker litt på strekkmerker også.. Dersom jeg legger på meg mye fett må jo magen strekke seg ennå mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...