Gå til innhold

HJÆLP! ungen vil jo ikke sove!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 5 1/2 mnd som blånekter å sove på dagen! Vi har brukt å legge henne ut på verandaen i vognbaggen sin de 2-3 gangene hun sover på dagtid, men grunnet dårlig vær, ferie osv har vi slutta me d. Men tror du hun vil sove i vognbaggen inne? Nope! Det er hyling og vræling i mange ganger 30min ++ der jeg løper inn hvert 5min og gir smokk uten virkning. Men med en gang jeg tar henne opp da blir d stilt. Men trøtt å sur er hun fader meg..! Den siste tiden har hun sovet i gjennomsnitt 1-2 timer pr dag (dagtid) og drittsur pga søvnmangel.

På kvelden ammer jeg henne i søvn og har henne å sove i min seng da jeg enda nattammer, og det er ingen problem å legge henne da.

Hva skal jeg gjøre?? Er hun for liten å la ligge å gråte litt? Jeg løper som sagt som gal inn og ut for jeg er redd hun skal ligge for lenge alene, vet ikke min arme råd lengre. Hun ligger og hyler daumål as we speak :(

HELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her funker trilling eller bæring. Har en mei tai som absolutt har vært til ubeskrivelig hjelp.

Dersom lille ikke vil sove eller roe seg har jeg båret henne. Det funker fint. Får kroppskontakt og sovner av bevegelsen. Det samme gjelder trilling. Bevegelsen i vogna på trilletur får henne til å roe seg og sovne relativt fort.

Er utrolig mange som finner hjelp i bæretøy. Bør virkelig prøves. Skulle ønske jeg hadde begynt med sjal fra børjan av. Tror vi hadde fått flere rolig kvelder med det.

Lykke til i allefall;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...