Gå til innhold

å plutselig var vi i gang igjen hos hausken!!:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag overbeviste vi hverandre om at vi ville prøve hausken engang til!!:))

så jeg ringte å pratet med arne og elise og spurte når vi kunne begynne igjen...joda IDAG kan du begynne å spraye!!:)) akkurat på dag sykldg.21 i dag og det var visst da jeg skulle begynne..hehe..snakk om flaks at jeg ringte idag da:))) sa selvfølgelig ikke nei til dette så da var vi igang med 2 forsøk og har stort håp om at det skal gå denne gang:))

i forskjell til første forsøk skal jeg nå ha langt regime og spraye til 1 sept.

puregon dose på 225 i motsettning til 175 som jeg begynte på sist.

blodfortynnende også denne gang.

pregnyl istede for ovitrelle,denne skule jeg ta også etter innsett om jeg forsto det rett..som litt ekstra støtte siden jeg begynte å blø så tidlig sist+cyclogesten.

er så spent og veldig glad for å være igang igjen:)))weeeeeee:))er dfet noen som vet om sprayen skal rystet før bruk??tror ikke det sto noe sted i pakningsvedlegget...

ble ikke så mye av den rense kuren men den kan jeg vel forresten ta selv om jeg sprayer eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da! :) Artig at du ringte nettopp i dag :) Jeg vet ikke ang sprayen, jeg bruker sprøyter hele veien. Jeg brukte 150 E på første forsøk, så 300 E på andre. Hvis jeg trenger ett forsøk til skal jeg enda mer opp i dose, så jeg tror at det er ganske vanlig å øke på etter hvert da.. Spennende at du er i gang igjen, masse lykke til! :)

Skrevet

ja var helt nødvendig å øke fikk ikke rare antallet og heller ikke topp kvalitet sist som jeg trodde men dene gangen hadde arne mere troen på at det skulle gå bra:)) han sa at det sikkert gikk gale allerede ved stimulering sist så nå "lærer" vi av feilen å gjør det hele anderledes er veldig glad nå:))

første forsøk er egentlig ett skudd i blinde føler jge i og med at ingen kan jo vite hva som funker før det er prøvd så har større tro på 2 forsøk i mitt tilfelle vel og merke..

blir spennende med deg også nå da!!:)) hvor mange fikk du tilbake,deling osv??og sist men ikke minst når kan du teste?:)))

masse lykke til!!!!

Skrevet

Så flott at du kom så fort i gang med nytt forsøk, tøysekoppen. Og for en flaks at du ringte akkurat på dag 21 i syklusen slik at du kunne begynne å spraye :-))) utrolig flaks :-))

Det blir en spennende høst dette, håper at langt regime er det som passer for deg. Høres ut som de på Hausken er flinke til å prøve et opplegg som passer akkurat deg og at de er villig til å prøve andre alternativer når det ikke gikk forrige gang.

Jeg ønsker deg masse lykke til :-))) klem

Skrevet

hei turva:)

ja gjett om det blir spennende denne høsten!!og hausken klinikken er utrolig flinke!!er så glad for vi endte opp der engang til...de kjenner liksm til oss nå og det var det som føltes riktig å gjøre...hvor er du i løypen da?

takk for lykke ønskninger:)

Skrevet

Hei igjen..

Jeg venter på fryseforsøk ved neste mens, i begynnelsen av september, har to egg igjen på frys - dette er mitt tredje fryseforsøk, så er ikke videre optimistisk - men må vel bare få satt inn de siste egga før jeg får et nytt ferskforsøk - er i det offentlige enda, de er litt mer strikse der at man må bruke opp fryseggene først.

Skrevet

Ja, ok, får håpe at det blir en passe dose denne gangen da :) Ja, føler det samme som deg, at det første er et skikkelig prøve-forsøk... Hvor mange egg fikk du sist?

Jeg fikk ut fem, tre ble befruktet, men kun ett som klarte seg (firdelt). Så det ruger jeg på nå, så blir det testing 28. aug :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...