Solsol Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hei, håper virkelig noen kan hjelpe meg;) Vi prøver på nr 3, har ikke hatt mensen siden februar..skal inn til gyn om noen uker, er snakk om at legen kanskje tror det er syster. Men så var det til saken da...i går testet jeg svakt, men positivt synes jeg på billigtest stav og strimmel. Positiv på strimmel i dag også. Pluss at jeg testet knall knall positivt på el tester fra billigtester.no. Gikk i dag og hadde oss litt...og kjente som om noe skulle eksplodere der inni, kjentes egentlig litt som el...men fikk fryktelig vondt på begge sidene av nedre mage etterpå....Noen som har kjent noe lignende??' Tenker litt om det kanskje kan være syster som har gådd hull på. Veldig rart å ha svake men godt synlige bt...to dager på rad og opp til t om dagen. Har hatt positive eltester 5 dager på rad nå, men den som ko i dag slo alle rekkorder. Ønsker mange svar
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 ...hvis du tester positivt på gr-tester, så må du jo ha hcg i kroppen!! Høyst sannsynlig p.g.a graviditet!! Også ikkje hatt mensen siden februar...!! Og det at det gjorde vondt etter hoppla'en kan og være akkurat derfor! Å så spennande da! Kanskje du bør ringe lege/gyn og sei ifra, så du kan få komme tidligere! Akkurat kor vondt og sånn, ekje så godt å sei på når cyster sprekke. Men eg blei innlagt på sykehus for blindtarmen....men det va bare ei cyste..så eg hadde j******la vondt!!! oii oi oi! Men legen har jo ikkje diagnosert deg med cyster da, så du trenge ikkje gå utifra at det e derfor så lenge han ikkje har sett på UL e.l. Har jo veldig lyst å sei gratulerer her da, må eg sei!!!
Solsol Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Nei ikke siden feb nei, sliter litt med psyken så det kunne også vere derfor sa legen..men hallo et halvt år?? Men er det vanlig å få vondt i sidene under og etter sex da...om man er gravid? Testene er foreløpig bare svake da..men har hatt det før også..men tror kanskje disse er litt sterkere..men har ikke testet pos på cb ennå da.... ultrasvakt kanskje... Åhhh har så lyst å si tusen takk, men er såå redd det kanskje ikke stemmer .... Takk så masse for svar
Håper en liten i 2010 Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Eg har ei jenta på 2 og eg fant ut at eg va gravid me hu for eg hadde så vondt i magen eller sidene etter sex. Då sa ei vennina av meg at eg måtte ta ein test for hu hadde hatt akkurat d samme. Masse lykke til
Solsol Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Åhh Kan ikke huske jeg har hatt det de to andre gangene, men det er sikkert forskjellig fra hver gang Tror det var i dag første dagen jeg har kjent det. Håper virkelig bare da på en skikkelig positiv test;) Takk for svar Flere ??*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå