mammasgull Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 De siste 2 mnd, har jeg fått en skikkelig vond eggstokk, på høyre side. Spesielt når jeg legger meg om kvelden. Det er nesten som den vokser, kjenner det det buler på magen. Det går tilbake etter ei lten stund, men kommer tilbake etter et par minutter, og sånn holder det på. Også på morgenen, da er det veldig vondt å tisse, det river ganske så bra i høyre side da også..., noen som har opplevd noe lignende? Har pcos
Hege72 Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Hei, hei! Er du mellom to forsøk, i et forsøk eller hvor i løypa befinner du deg i? Det høres ut som at du har betennelse. Du burde kontakte lege. Lykke til!
mammasgull Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Jeg har ikke hatt noen forsøk enda, skal inn til første samtale i sept. Håper bare det ikke er noe galt nå, så dette forsinker hele greia.
Hege72 Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Det er ikke normalt å ha smerter... Du kan ikke ha svangerskap utenfor livmor? Jeg hadde det. Hadde da voldsomme smerter på den ene siden og eggstokken var betent og hoven. Du burde få sjekket hvorfor du har smerter og gjøre noe med det så kanskje du slepper å utsette forsøket ditt. Jeg har ingen erfaring ang. pocs. Vet ikke om det kan være grunnen til smertene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå