Gå til innhold

Ny graviditetstest, hva syns vi? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er meget skeptisk til den. Ukes indikatoren er basert på hvilket hCG nivå du har, og det varierer veldig fra kvinne til kvinne og svangerskap til svangerskap.

Skrevet

Mmm, liker? :-)

Har enda ikke prøvd den første digitale CB. Kun brukt tester som jeg har fått fra legekontoret jeg (har en mor som jobber der...). Men har veeeldig lyst å prøve en slik digitalen, bare at jeg ikke vil se linjen "ikke gravid", hehe :)

Skrevet

Enig med deg, for er det ikke slik at hvis du f.eks er gravid, vil du produsere mye mer hcg?

Og hva med en exu..?

Det er vel egentlig bare doktorn som kan si med sikkerhet hvor langt du er på vei.

Søstra mi er høygravid, og gjennom hele svangerskapet har ho fått forskjellig beskjed fra lege og jordmor...! Lege mener hu har kommet tre uker kortere enn det jordmor sier...

Skrevet

Dersom du ikke er gravid vil du ikke produsere HCG.

Ved en exu vil du også produsere HCG => positiv test

Skrevet

Eg har ein sånn ein eg!! :D Hehe..bestilte fra england eg. Bet. vel 160 kr for to stk med frakt. Hehe...bare måtteee :P

Tenkte eg sko spare te eg får positive billigtester....bare for å prøva liksom. Legge jo så klart ingenting i den der ukesindikatoren..men e jo morsomt likevel da..hehe

Skrevet

Kunne vært nyttig for meg med en slik test - hvis jeg nå blir gravid - for jeg aner ikke når jeg hadde/har eggløsning.

Sluttet på pillen for 5 uker siden og har ikke fått igjen mensen enda - så hvis man skal regne fra siste mens så ville jeg vært 5 uker på vei, mens det like godt kan være at eggløsningen først var forrige uke og da ville jeg jo bare vært 1 uke på vei...

HcG-nivået følger vel en viss kurve de første ukene, gjør det ikke ?

(kan man produsere mer HcG hvis man venter tvillinger ?)

Når kommer testen i butikkene her ?

Skrevet

har brukt denne selv kjøpte i england helt top!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...