Twintipp og himmelblå Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Toro, he he. Og lite røre i pannen som jeg fordeler rundt:) Mmmm, pannekaker.. Kanskje vi og skal ha det i dag? Favoritten til T.
Canari Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Viktig med mye egg slik at det binder seg, og litt salt hjelper også på at det binder seg og blir "seig" røre. Ikke pisk for mye. Ikke ha alt for høy varme, ha lite i panna og drei på den mange ganger så det fordeler seg utover. Er mine tips.
playground princess Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Dette er kaffepannekaker (søte pannekaker som jeg lager små og tynne, og serverer med syltetøy), ikke middagspannekaker. 3 dl mel 1/4 ts salt 1/2 dl sukker 1/2 liter melk 2 egg Bland sukker, mel og salt. Spe i melk. Visp eggene (ett og ett) inn i røren. La røren svelle i ca 30 min. Dette er en liten oppskrift...
Gjest Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Takk for tips! Begge mine elsker pannekaker også, så det er fredagstradisjon ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå