Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 .....når det dukker opp, e det der heile tia te el e overstått? Eller går det litt i rykk og napp (litt av og på)!??!! Kom ein liten dose i går morges, og i dag e der masse....tjukt og kjempestretchy :-| (vett ikkje om det vare resten av dagen ennå da..) ....ska eg plutselig få el nå av megsjøl elle, ka som skjer? Haha...godt eg har time neste uka.....!! (kan dei evt. se om eg har hatt el på ul då? eller ta prøver??) .....ingenting e jo bedre enn om kroppen har klart å fiksa opp sjøl..meeen...klare nå ikkje akkurat å tro det heller da..men...el-slim? Haha!! Jøsses..
*shehasmyheart* Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Dette har jeg lest masse om;) Og hvis jeg forstod riktig, så er el-slim der til el er over. Sånn var det for meg denne pp ihvertfall. Plutselig hadde jeg også el-slim! Hva? Aldri blitt glad for slim før;) Så søte vi er, vi prøvere;) Er jo kjempebra hvis kroppen din nå ordner dette selv! Høres jo sånn ut:) Kos dere i helga;) Lykke til!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 ....dette må så klart skje, nå når eg ikkje har fleire el-tester liggende...jepp..jaddaa!! Haha!! Meeeeen...passa dårlig med el da..egenltig..haha! For all del...tar det eg får!!! Meeeeen...får ikkje gjort no med det..sjøl om han komme hjem i mårra kveld...sukk.... Men det e sant som du seie...me e ganske søte her me sitte og analysere utfloden vår
*shehasmyheart* Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Er det ikke typisk! Skulle gjerne hatt et par el-tester jeg også. Syns det holdt på så lenge det her slimet... Hadde positiv el-test mandag, tirsdag og onsdag! Så her har det vært hektisk;D Du får sjarmere mannen i kveld uansett. Er jo fortsatt sjans om det er el du har:) Lykkte til:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Han komme i mårra kveld!!! Aaargh..hehe...men men...eg har allerede klart å legga fra meg den der "måå klare det NÅÅ" tankegangen..sjøl om det e jo det eg ønske mest av alt da, men...komme te slutt!!
*shehasmyheart* Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Beklager. Så dårlig jeg er til å lese:( Ja, det beste er om en roer ned litt. Men er jammen ikke så lett bestandig. Det kommer til å skje en dag. Å for en lykkelig dag det blir:) Ha en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå