sol m to prinser:-) Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hei! Jeg er 7 + 5 idag og har svært få symptomer... Men har tatt hcg 6 + 2 og 7 + 0, og det var fin stigning på den...Så jeg vet at jeg er gravid. De andre svangerskapene har jeg hatt ømme bryster, det har jeg ikke i det hele tatt nå. Er litt mer trøtt og sulten enn vanlig, og orker ikke sjokolade. Det siste er vel det sterkeste tegnet for min del. Jeg elsker snop, og nå orker jeg det ikke i det hele tatt. Har også oppblåst mage om kvelden. Men føler at jeg mangler "følelsen" av å være gravid, hvis dere forstår hvar jeg mener.
Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Skjønner hva du mener, men vær glad du ikke sliter med mer en dette! Som du sier, så vet du jo ut ifra hcg-måling at du er gravid. Jeg har spydd og vært kvalm (til alle døgnets tider) i ca 8 uker , og selv om jeg ikke skal syte og klage - kunne jeg tenke meg en litt lettere hverdag. Krysser fingrene for at det er over om et par uker Ü Kan du ikke koste på deg en ekstra graviditetstest, så får du i allefall et visuelt bevis på at du er gravid Ü
sol m to prinser:-) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 Har nok allerede tatt et par:-) Hcg er vel det beste tegnet.....
bittelill Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Jeg har heller ikke særlig symptomer. Jeg er 5+2 i dag, så kanskje ikke så rart. Men jeg mistet før jeg fikk lillegutten min, så er litt redd for at det skal skje igjen. Hvordan får man lov til å ta HCG-måling? Kan man bare be om det hos fastlegen? Jeg tok en ekstra test nylig for å få bekreftet at jeg fortsatt er gravid da. Og så var jeg uhorvelig trøtt etter jobb hele første delen av uka. Og jeg kjenner litt i bekkenet, at det holder på å løsne igjen. Men ellers ingen tegn...
sol m to prinser:-) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2009 Mellom de to barna jeg har, har jeg hatt 2 MA og 1 SA, derfor ringte jeg legekontoret og ba om å få ta en hcg prøve pga dette. Det var ingen problem. Skal gå til gyn, men han har ferie nå, derfor tok jeg hcg. Han kommer fra ferie neste uke, så da får jeg ta ul.
propella Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Jeg har heller ingen store symptomer, uten om at jeg er ekstremt surrete. Vet ikk eom det henger sammen med graviditeten, men både mannen min og noen kollegaer kommenterte det uken før jeg testet positivt. Kjøpte 10 tester, tenkte det kom til å ta litt lengre tid, så jeg har allerede tatt tre tester. Kommer sikker til å ta noen i ukene fremover for å få noen bekreftelser på graviditeten. Sist svangerskap var jeg kvalm en halvtimes tid etter hvert måltid. Det var veldig greit for da visste jeg på en måte at alt var ok
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 15. august 2009 #7 Skrevet 15. august 2009 Ja! Her er det svært få symptomer! Nesten så jeg lurer på om jeg har innbilt meg hele greia :-) Men jeg er bare 5 uker på vei, så det kommer sikkert. Sist var jeg uggen og småkvalm. Nå er jeg bare så usigelig TRØTT. Men jeg har jo en ettåring som synes soving er oppskrytt, så jeg skylder litt på han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå