Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Jeg tok en abort(seint)for noe tid tilbake..,enda sliter jeg med blødninger og litt smerter.. Årsaken til at jeg tok abort er komplisert.Poenget er at jeg var opptatt av hva alle rundt meg måtte mene,jeg var i dårlig form og plagdes med alle de utfordringer som ventet etter at babyen skulle bli født.. I ettertid ser jeg at det var hormoner som styrte mitt valg. Jeg vil ha et barn til-uansett.Men;jeg skal sørge for å ha en å snakke med event.sykemelsde meg mye før denne gang. Har funnet tilbake til kjæresten min-og jeg håper nå jeg vil kunne klare å la han være med på hele prosessen.. Det er tøft å ta abort.Jeg er trist,tom og lei inni meg... Til dere andre som er gravide og ikke vet hva dere skal gjøre.Forsøk å lytte til egen kropp og følelser..hormoner er skumle,vi reagerer ulikt på de og noen ganger tårner problemene seg opp og forsterkes xtra av at man faktisk er i ulage hormonelt når man er gravid. Klem
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Heia.. Så trist at du føler det som du gjør:( Har selv vært i samme situasjon! Ungen var til og med planlagt, men hormonene gjorde noe med meg.. Derfor tok jeg også abort.. Men om jeg angrer vet jeg ikke. Jeg tror det var en mening med det.. Prøv å ikke tenke så mye på det, tenk heller fremover og bring det frem den dagen du blir gravid igjen og kanskje får de samme tankene.. Ønsker deg alt godt i livet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå