paper Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 husker du meg?? Jeg mistet i uke 15.Ganske nøyaktig... Er trist,lei og vet ikke helt når og hvordan jeg skal gå frem å starte på nytt..er du/dere igang??? Klem. PS:Det er ca 1u siden det gikk galt...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. august 2009 #3 Skrevet 15. august 2009 Hei, nei og nei, ikke si at du og har mistet. Dette er helt forferdelig. Er 3 uker og 2 dgr siden jeg mistet nå. Er igang igjen så nå går det mye lettere. Hva skjedde med deg egentlig, hvordan oppdaget du dette? herregud hvor jeg føler med deg nå.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Dytter, hvordan går det Paper???
paper Skrevet 16. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2009 Hei! Det gåt noenlunde-men det kom som et sjokk..gikk litt ut av tellinga,ca 2u siden nå.. Ja-veldig seint,de visste ikke riktig hvorfor.. Sleit med så masse hormoner-så forholdet til kjæresten gikk over styr her.Savnet av ham er enormt,vondt og utrolig smertefullt.Jeg håper han snur-ber nesten hver eneste dag selv om jeg ikke er troende... Men;jeg begynner på jobb etter ferien til uka-og har skole og etterutdanning på si.Og min lille gutt på 8,da som er mammas STORE trøst i disse dager...han vet selvsagt ikke så mye,men vi finner på mye rart.Og det er så godt!!!! Han snakker om den lille"nøtta"som skulle vokse seg til en liten lillebror som om det er noe jeg kan lage igjen... Mao;jeg har det ubeskrivelig vondt nå.Men;søkte deg opp og fant deg her..kommer til være innom-tusen takk for svaret ifra deg. Og alle gode tanker for deg videre i sorgprosessen...,ltt fint tenke på vi er flere her ute som sliter-jeg føler meg ikke sååå alene liksom..klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. august 2009 #8 Skrevet 16. august 2009 Nei, stakkars deg, kjære venn. Regner med at du og ble gravid med ny mann som meg?. jeg slet og enormt med store humørsvingninger. Heldigvis er han meget rolig av natur,noe ikke jeg er når hormonene trør til. Gikk på femal føre jeg ble gravid, et helsekostprodukt som hjelper mot menstruasjonslidelser hehe. Håper dere finner tilbake til hverandre. Han må jo forstå at det er hormonene og ikke deg som gjør en slik. Min forige mann var sånn, forsto ingen ting. Nå har jeg fått en mann som er 13 år eldre enn meg. Vi har 2 tenåringer hver fra før. Jeg slet voldsomt med humøret de 3,5mnd jeg var gravid. Men forklarte at jeg kunne ikke for det. Etter jeg opererte ut barnet,ble jeg helt normal igjen. Det er utrolig vondt å gå så lenge for så å miste, helt jæ..... Men fikk 2 svake tester nå på grav-testene..har vært neg før. så har et lite håp.merker og at humøret mitt er blitt betraktelig dårligere igjen, men sikkert falsk pos, og at d er tr som er på vei. Får teste noen dgr å se om d blir sterkere for hver dag. Håper virkelig at dere kommer sammen igjen og kan prøve igjen så fort som mulig. Dere må prate skikkelig ut sammen, vis han gjerne dette innlegget. Det er ikke oss,men hormonene. Mannen min blir og såret,men han forstår at det går over igjen. Jeg er her om du trenger meg. Tenker masse på deg. Lykke til. Masse varme klemmer
paper Skrevet 16. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. august 2009 Tuuusen takk-det er snilt sagt.Ja-det er med ny mann.Det er så pussig for nå har vi nettopp snakket leeenge med hverandre.Vi har nok trengt tid begge to... Jeg savner ham så veldig-nesten mer enn babyen jeg mistet.Faktisk! Svak pos.test???SÅ SPENNENDE!!!!! Jeg er inne på mail i morgen formiddag igjen-nå håper jeg å få kveld og natt med-for meg-verdens aller beste MANN.... Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. august 2009 #10 Skrevet 16. august 2009 Ønsker deg all lykke ikveld. Håper alt vil gå bra, og det vil nok helst det. Stor klem.
paper Skrevet 17. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2009 Ja-det var så godt å se ham igjen..jeg tror dette ordner seg fint.Jeg er iallefall heeelt bombesikker på at det ER han jeg vil ha... Vi bor ikke sammen-mye stress rundt flytting og slik som ble helt feil for min gravide kropp.. Hadde en lang kveld og natt sammen-guuud som jeg trenger han!! Hvor gammel er du/dere? Jeg fyller 38,mannen passert 40.. Vi venter nok noen måneder-å bli gravide undt nov./des hadde vært fint tenker jeg..eller egntlig kunne jeg vært klar NÅ!!!(men jeg er litt impulsiv,så vi venter nok...litt.) Jeg kommer til følge med åssen det gåt med deg-men du store verden så mye trafikk det er her inne!!! Ha en goood dag-fremdeles pos.i dag eller??Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. august 2009 #12 Skrevet 17. august 2009 ÅÅÅ så godt å høre. Har vært veldig bekymret for deg. Så deilig for deg da. Jeg er 33 og mannen 46. Ja her er den siden med mest trafikk hehe. jeg tester akkurat likt som igår, svaak grav-test og 2 knall positive eggl.tester, slik det gjorde sist jeg var gravid. men tror bare jeg blir holdt for narr. men humøret er værre-kan være tr på vei,hehe. synes jeg kjente matlukt inatt, og det stikker mye oppi skrittet,auau, og er slapp,men det har jeg vært etter ma-en. Har og myyye halsbrann,mye værre enn da jeg gikk gravid, så jeg håper. Detter nok littegrann ned igjen hvis det ikke går greit,men samtidig er jeg klar over at d er tidlig, Bare så rart at testene har vært neg. før. Grav testene blir og mindre synlige etter en time??? merkelig. Men ønsker deg all lykke og , kanskje du blir kjapt gravid når dere ikke prøver?, skal se det klaffer raskt. men det viktigste er at dere holder sammen. Merker jo at vil helst ha et barn litt kjapt da han blir 46 i desember,men nytter hvis ikke å stresse. Ha en flott dag, det fortjener du. Stor klem
paper Skrevet 17. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2009 Jeg bare håper han kommer frem til at det er meg han vil ha og meg som han elsker...slik han faktisk gjorde for bare noen uker siden... Kjærlighetssorg er grusomt vondt...hadde nesten glemt det faktisk... Den grusomme,indre smerten at man kanskje mister en mann er såå utrolig glad i..herreguuuud!!!!Nesten ikke til å leve med.. Det ser lovende ut-jeg har iallefall endret bilde og litt slik på facebook..ha-ha,en intern greie mellom meg og han.. Og jeg vil dele resten av mitt liv med han-og ha maaaange barn!!!!!! Vi holder kontakten håper jeg!!!Stooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. august 2009 #14 Skrevet 17. august 2009 Vet hvor vondt det er med kjærlighetssorg. Var sammen med min x i 17 år,gift i 13 før han bedro meg. Vi hadde ikke et lykkelig ekteskap,men allikavel 2 barn sammen på 12 og snart 15. Men heldigvis traff jeg min tilkommende for et år siden. Kjente hverandre fra før. Han hadde opplevd det samme selv og har tenåringsønnen boende sammen med oss, dattra på 19 bor m samboer. jeg har min gutt på 15 hos meg,mens datter bor delt etter eget ønske. Nå er jeg verdens lykkeligste, vi har det topp. Eneste minuset er at han er enormt mye borte da han er tidligere proff-fotballspiller, og er nå blitt trener, Så er mye alene kvelder og helger, og noe på dagtid. jeg er hjemmeværende,ellers hadde vi aldri sett hverandre. Derfor hadde det passet så grei å gå gravid nå. Klart vi skal holde kontakten. Jeg har en god magefølelse for at dere blir lykkelige og at dere får mange barn sammen. så gøy med bilde da, da må han vel forstå..... Klem
paper Skrevet 18. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 18. august 2009 Hei.god morgen!! Vi snakket 3(!)timer sammen på telefon i går kveld..,når jeg har sønnen min her så kan jeg ikke bare drea.Vi har dessuten tenkt at han ikke bør trekkes inn med en gang heller..Derfor telefon.. Han klarer ikke bestemme seg-trenger tid.Samtidig som han jo både vil se meg,snakke med meg osv... Han er litt(ikke bare litt)sånn traust.Det han sier er gjennomtenkt og da mener han det.. Vi ble eniige om at han tar kontakt med meg iløpet av uka.Jeg sa jeg vil gjerne ha klarhet før jeg starter på jobben,skole osv... Han syntes det var greit.Føler ikke jeg skl krype helt,men tenker at sååå inderlig masse han virkelig elsket meg så kan det ikke være helt borte heller.Dessuten at en sånn grie vi har hatt nå hadde kommet uansett,og flere utfordringer ville vi møtt....,men:vi får se om det er nok!!! Jeg orker ikke innom her hver dag,for mye minner osv... Men;jeg "roper"på deg med nicket ditt som overskrift så fort jeg vet..OK??? Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. august 2009 #16 Skrevet 18. august 2009 Masse lykke til. Heier på deg. Er arb.ledig nå så er en del inne her. Sikker på at han ikke klarer å leve uten deg. Masse klemmer. Ps tror mannen din ligner litt på min. Litt traust,men det han sier er gjennomtenkt. Er her om du trenger meg. KLem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå