Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Hva slags vinterpose skal man velge?? Noen som kan hjelpe oss?? Vil ikke ha de store voksiposene. Altfor store i fashionbagen til teutonia! Noen som har poser de er veldig fornøyd med, som ikke er altfor store? Har sett på Odenwalder som var så brannfarlig i testen. Liker den! Hvor ofte er man i nærheten av åpen ild da?! Hmmmm... Noen med gode tips? På forhånd takk:-)
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 14. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2009 Noen som er fornøyd med Igloo Troller som vant testen??
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Vi har Reflex sin dunpose (har OTH/mountain buggy). Kjempefornøyd med den. Det lønner seg å kjøpe en pose som er minimun 100 cm lang for da har du pose lenge. De er jo ganske dyre. Og de testene skal du ta med en klype salt, brannfarlig liksom. Hvor aktuelt er det med en vognpose, det har hvertfall ikke jeg skjønt. Odenwalder lammy xl er en veldig bra pose!
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Helt enig ad Odenwalder lammy xl, vi har den og er kjempefornøyde. Så vi kommer til å bruke den til babyen i magen uansett hvor brannfarlig den er. Jeg pleier ikke så ofte å sette fra meg vognen nær åpen ild..
tutlemor Skrevet 14. august 2009 #5 Skrevet 14. august 2009 Hei:) Vi har også lammy xl fra odenwalder, og er kjempe fornøyd! Liker spesielt godt at skinnen inni kan taes ut, og brukes for seg.. feks i sportsvogn på våren el lign. Aldri fått med meg at den skal være brannfarlig,men må si meg litt enig med de andre der.. hvor ofte har man vogna i nærheten av åpen ild? Det er en dun pose med godt skinn inni. Den kan pakkes godt rundt hodet til babyen når det er skikkelig vinter.. og den er varm uansett kuldegrader:) Anbefales! Lykke til:)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 14. august 2009 #6 Skrevet 14. august 2009 Jeg vurderer Odenwalder lammy. Bør jeg kjøpe vanlig eller XL? Har forstått at den vanlige er lengre, men at XL kan utvides i bredden. Hva er best?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Vi har en Aro 4-Seasons, kjøpte den for 499,- på babycare.no, kjempegod pose som passer perfekt i simobagen
Gjest Skrevet 19. august 2009 #9 Skrevet 19. august 2009 En pose jeg vil anbefale, er Simo's termopose! Det virker ikke som den er mest brukt her inne, men jeg tror ikke folk er klar over hvor bra den egentlig er. Den virker ved første møte tynnere enn de tykke store dunposene. -MEN det som er fakta er at fyllet inni den er mye varmere og bedre enn det som er i dunposene. Den er fyllt med samme materiale som de som går på ekspedisjoner til f.eks Himalaya har i sine jakker/dresser. Det bygger lite, men varmer utrolig bra. En annen ting, som jeg tror ikke så mange tenker over, er at i en vanlig dunpose flytter fyllet set ut til siden når barnet legges ned. I den her, blir det liggende under og isolere. En annen sak, er at den har armer til å dra ut hvis barnet sitter i vogna og vil ha armene ut av posen. Denne skal hvertfall jeg ha :-)
linga Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Har Voksi Urban i Teutonia Fashion bag. Denne synes jeg var veldig god i denne vognen. Min gutt ble født tidlig november og synes denne var bra gjennom hele vinteren. Han er en stor gutt, men vi fikk fint plass gjennom hele vinteren og byttet til sportvognsdelen i slutten av mai. Det er også to deler (den kan forlenges) og kan dermed brukes lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå