Gå til innhold

Mannfolk!

Liten januarspire - nummer 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sprø av den gubben jeg bor sammen med :)

Han går konstant å maser om at jeg ikke skal bruke så mye penger på graviditetstester, for er jeg gravid så vil vi nok finne det ut til slutt.

Men på mandag som var så ble vi enige om å kjøpe tester, siden jeg var 2 dager over IKM. Så da fortet jeg meg ned til apoteket, å kjøpte 2 stk. CB 2 pk. Å tok en test på mandag - negativ.

Senere på dagen fikk vi besøk, så jeg visket til han, om han kunne gjemme testen og apotekposen og det som lå på vasken. Joda.

Idag var ennå ikke mensen kommet, så jeg tenkte jeg skulle ta en ny test idag. Da jeg hadde tisset i en kopp, begynte jeg å leite etter graviditetstester, å måtte til slutt ringe han å spørre hvor de var.

Nei, de hadde han kastet, han hadde bare sopet alt nedi posen, å kastet det, han regnet med det bare var søppel, siden en test lå brukt! Jeg kjente jeg ble litt sint, etter alt maset om å ikke bruke penger på det, og at det bare var flaks, for bare noen minutter tidligere hadde jeg tatt både mobil å pengbok ut av posen. Tenk om det å hadde gått i søppla.

Men jaja, søpplet var tømt rett før helga, så i dunken var var det jo bare 2 poser, så jeg kunne jo bare åpne dem å se etter en stor apotekpose.

Etter det var gjort så kunne jeg ikke finne dem! Så jeg ringte på nytt å forklarte at der var de ikke. Nei, for denne uka hadde han for første gang vært så "flink" å kjøre det til miljøstasjonen å sortert det!

Arg! Mannfolk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kjente latteren kom, etter alt det desperate og rare vi prøvere gjør? :)

Skrevet

Heh.. jo de kan være kroniske en gang i blandt. Det der hørtes ut som noe min mann kunne gjort. Uansett hvor mye rart de gjør så er vi så glade i de uansett, er vi ikke. Min mann pleier bare å se ut som et spørsmåls tegn når det er noe feil han gjør. Han er så søt atte :)

Skrevet

hehehehe... Uff, uff

Enig med deg asså.. Mannfolk;) hihi

Skrevet

Eg må bare skrive under på dette med "Mannfolk!!" Hehe... han får hørre det ordet der noen ganger ja :P

Dei e noen rare dyr...og når alt kommer te alt, så forelske me oss FOR å kunne lage unger. Me har fortsatt instinkter, me bare klare ikkje kobla det med tankene våre for "me e jo så smarte me mennesker!!" Hehe...me e nå bare te pattedyr når alt kommer til alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...