Gå til innhold

panikkanfall

leo77

Anbefalte innlegg

Skrevet

fekk voldsomme magekramper i går kveld, greide ikkje stå rett opp.

Knakk saman i hysterisk gråt og brekninger på golvet. Mannen min vart også veldig redd og prøvde å trøsta det han kunne. Vi mista (SA) i veke 20 i januar i år, så eg er så redd for at det er noko gale med den vesle ostepoppen min. 10+2 i dag. Ingen blødninger så langt, men flyr fram og tilbake på wc heile tida for å sjekka. Har aldri hatt slike anfall før. Blir ein SÅ fort knytta til eit frø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt du er redd, men jeg har også hatt kramper i magen som varer en kort stund. Tror det er strekk i livmor. Noen ganger er det kjempevondt. Jeg er like langt gått som deg ca. 10+2 i dag og har mistet 2 ganger før i år. Fikk kraftig blødning i går, som roet seg etter 12 timer. Men har grått nesten hele dagen. Ja man blir knyttet til lille frøet. Jeg har allerede sett et bankende hjerte 2 ganger på ul. Jeg er redd og det må vi få lov til. Jeg tror det går bra for deg. Er du usikker så ring lege og skjekk det ut. Jeg skal ringe jordmor i morra iallefall.

Klem og lykke til,

Skrevet

takk, godt å høyra. trur eg held på å bli gal. Alle vondter og ikkje vondter må analyserast. Bare 8 dagar til neste UL. Då kan vi kanskje vita litt meir. HAr ikkje vore hos lege elle jordmor enno i dette svangerskapet. "høyrer" liksom til på fostermedisin på ullevål foreløbig.

Vi får kryssa fingrane for kvarandre, og håpa spirene våre KLORAR seg fast denne gongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...