Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må kjøpe noe ulltøy til gutten på 16 mnd. som han kan ha i bhg i vinter. Har noen erfaring med hva som er best? Og hvordan er de i str.?

Tenkte å kjøpe body, stilongs og sokker. Body er bedre enn trøye tenker jeg? Og stilongs istedet for strømpebukse, så kan de skifte bare sokkene viss han blir våt? Noen med erfaring? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140509703-janus-eller-tomtrine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt litt av begge merkene du nevner til knøttet mitt. Har ikke merket så stor forskjell i str på de to merkene, men synes JOHA ofte er små i str ( i hvertfall til min). Har kjøpt et par bodyer og noen flere trøyer. Har ingen stilongs, synes knøtt ofte klarer å få glippe mellom sokk og stilongs, men er sikkert enklere for de i barnehage å skifte kun sokker. Hvis han kun er våt på bena da vel og merke :)

Kjøpt sokker både med og uten sånne skliknotter under. Har hørt at de kan bli lettere kalde på bena hvis de har skliknottesokker i skoene når de er ute....

Annonse

Jeg bruker kun Janus på jenta mi, men hun har atopisk eksem så kan kun bruke den ullen da det er merinoull. Mye mykere og behageligere. Kjøper på nett hos Krabaten.no. Ikke så verst priser heller:) rask levering!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...