Gå til innhold

Hadde passet PERFEKT med positiv test nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt hus som skal stå ferdig 1.mai. Blir det positiv test nå kommer babyen rundt 1.mai og jeg hadde rukket å føde her før vi flyttet (har veldig lyst å føde samme sted som jeg får oppfølging pga diverse ting)

Jeg hadde sluppet å si opp den den nye jobben, kunne bare beholdt den til permisjonen nærmet seg slutten. På den måten hadde jeg fått pengene direkte fra arbeidsgiver og ikke NAV, noe som gir mer feriepenger og det ser bedre ut på CV at jeg har vært der nesten 2 år i stedet for 9 måneder.

Åååå, please la det være en spire inni der. 6 dager til IKM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, skjønner hva du mener. Jeg håper også at det blir positiv test denne gangen. Vi får bare krysse fingrene. :)

Lykke til!

Skrevet

He, he... mange tanker rundt dette!! Krysser fingrene for deg....

Jeg ønsker meg også en liten spire....

Skrevet

Skjønner godt hva du tenker... Det hadde passet heeeeelt perfekt her også.. I slutten av april.. da rekker den å bli litt mer enn nyfødt til sommerferien, og mannen kan ta ut pappapermisjon i 5 uker + 2 uker ferie om sommeren, både denne sommeren og neste.. (jeg er lærer så jeg kan være hjemme jeg og) på den måten får vi to flotte lange sommerferier, sammen med alle 3 barna :) Samtidig som jeg får vært hjemme til august 2011 før bebisen skal begynne i bhg... ÅÅÅÅÅÅ....dette er såååå gjennomtenkt at det må bare gå bra :)

Skrevet

lykke lykke til .. håper virkelig at det klaffer.. da sklir alt på plass for dere :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...