Noe som vokser i magen! Skrevet 14. august 2009 #1 Skrevet 14. august 2009 Vi var på Barnas Hus i går og har bestemt oss for å kjøpe Bugaboo Cameleon, den så jo så genial ut og etter å ha lest alle de positive kommentarene her så tror jeg dette er vogna! Men jeg er veldig usikker på bilsete... Er det noen som har noen formeninger? Vil jo ha et som det går an å klikke på understellet til Bugaboo.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 har hørt mye positivt om maxi cosi sitt, mener det også kan klikkes på understellet! ellers har vi kjøpt teutonia sitt, det er nesten helt likt acta graco sitt. ser veldig bra ut for vårt bruk:)
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 14. august 2009 #3 Skrevet 14. august 2009 Vi har kjøpt Bugaboo til babyen med adaptere og har Maxi Cosi Cabriofix bilsete. Hadde det til storesøster også er veldig fornøyd med det
maria89 Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Vi går for be safe easy-sleep eller I-Zleep eller hva det het
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Besafe IZI sleep. Kjøpte den sjølv idag
lisaevik Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Når vi skulle velge bilsete var eg heilt bestemt på at eg skulle ha besafe IZI sleep!! der var så mange flotte fargar. Då mannen skulle vere med å velge bilsete så meinte han at Besafe sitt blei alt for tungt i forhald til maxi cosi sitt! Mannen på butikken hadde ikkje inne besafe sitt fordi at det var for tungt og smalt i forhald til andre bilsete. Eg måtte då gje etter å tenkje litt "praktisk" og vi gjekk for maxi cosi sitt. No er jenta vår 3,5 månadar og eg er VELDIG glad for at vi gjekk for maxi cosi sitt!! Det er veldig tungt slik det er no, og med Besafe sitt sete hadde ho nok vore 4 kg tyngre. Men det er smak og behag... Besafe sitt ser veldig god ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå