Gjest Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg skulle hatt mens på søndag, men den har ikke kommet. Eller, idag kom det litt spotting, men det stoppet igjen. Jeg har ikke grav tester og tok en eggløsningstest som lyste svak strek ved siden av kontrollstreken. Kan jeg ha eggløsning nå da? Skjønner ingenting, alt har bare blitt rot etter MA og utskraping i mars. Ting tar tid og syklusene har blitt lenger virker det som, men denne her har tatt kaka for å si det slik.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 Eggløsningstest e ikkje positiv (på eggløsning/graviditet) med mindre teststreken e sterkere enn kontrollstreken (evt. like sterk) Svake streker får en når som helst i syklusen. Lh hormonet (eggløsningshormon) e tilstede i kroppen heile tia.
Gjest Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 mine streker har aldri vært like sterk eller sterkere enn teststreken - hmm får jeg ikke mens imorgen får jeg kanskje kjøpe en grav test selv om jeg ikke har så mange symptomer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå