LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Skrev en lang mail til Gro Nylander og de andre der ang oss som fullpumper, mht det at vi ofte faller mellom to stoler ang informasjon og tips. I tillegg nevnte jeg bla at det finnes for lite info om at det faktisk går an å fullpumpe- man behøver ikke gå over til mme dersom barnet ikke tar bryst og man får til å pumpe- og at denne informasjonen bør komme ut til helsestasjonene, barselavdelingene m.m. Jeg la ved endel av de tipsene som har kommet frem i tråden om fullpumping her inne, og hun syntes det var veldig bra å få dette frem. Hun skulle sende mailen min rundt til alle på senteret, og ville huske dette når hennes materiale ang amming revideres. Var også i kontakt med Elisabeth tufte, som jobber opp mot dem som får barn med leppe- og ganespalte, og hun skulle legge ved endel av dette i sin informasjonsperm til disse mødrene. Så får vi håpe denne informasjonen når frem til flest mulig!
blomstre Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Godt tenkt! Jeg for min del prøver å få myndighetene til å forstå at informasjonen som foreligger om mme ikke er tilstrekkelig.... Puh, det er ikke like enkelt! Støtt gjerne oppropet: http://www.opprop.no/opprop.php?id=flaskesms :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå