Små Einsteins Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Var hos gyn i dag og hun sa jeg hadde tynn livmorslimhinne og at egget kunne ha vanskligheter med å feste seg, vi har prøvd siden mai i fjor.Hun anbefalte at jeg gikk på en kur for å få livmorslimhinnen til å bli tykkere, men jeg spurte om og få pergo og da fikk jeg prøve det. Leste litt om pergo og det gjør bare at man produserer flere egg, kanskje det ikke hjelper meg noe hvis jeg sliter med at egget fester seg, noen som vet?
Mille38 Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Hei, Kan jeg spørre hvilken kur du fikk for å få tykkere slimhinne? Det de sier om pergo er at det gir tynnere slimhinne-og at det ikke er noe for de med tynn fra før. Litt merkelig at legen din ga deg det da.
Små Einsteins Skrevet 14. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2009 hun anbefalte meg kuren først men jeg ville prøve pergo en mnd først..Hvis jeg ikke blir gravid nå på pergo skal jeg ringe henne og få resept på den andre kuren for tykkere slimhinne så vet desverre ikke hva den heter enda.
Gjest Skrevet 14. august 2009 #4 Skrevet 14. august 2009 Hei Små Einsteins! Jeg hadde tynne slimhinner før, men det hjalp faktisk med akupunktur for meg da.. Nå når jeg hadde siste prøverørsforsøket var hinnen helt som forventet, så de har sikkert holdt seg bra. Det er nå sikkert et par år siden jeg var på aku sist.
Små Einsteins Skrevet 17. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2009 Takk for svar, hvorfor får man tynne slimhinner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå