Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Er det sånne "badebleier" dere har på babyene? Hvis ikke kan de vel både tisse og bæsje i bassenget? Og er det mulig å kjøpe de bleiene i forskjellige størrelser? Andre tips å komme med? Noe spesielt jeg må tenke på når jeg skal ta med mini på babysvømming?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 13. august 2009 #2 Skrevet 13. august 2009 har ikke vært med min egen ennå( han er 2 uker og 4 dager). men har vært med venninen min sin unge og da har vi hatt på sånn badebleie og sånn svømmedress (noe de låner ut der) ja vil tro de er i forskjellige str de bleiene. andre tips husk kamera, hehe sikkert andre som kan gi klokere tips....
ich85 Skrevet 13. august 2009 #3 Skrevet 13. august 2009 Det er ikke badebleier man bruker, men man kjøper en badetruse der. Den er jo ikke tett, så hvis en bæsjer blir timen brutt og man må desverre gå hjem. Man kan også risikere å komme dit og bli bedt om å dra hjem igjen fordi en unge har bæsjet tidligere på dagen og da må de rense bassenget og det tar noen timer. Det skjedde kun en gang på fort siste kurs, men da fikk vi tilbud om å komme tilbake dagen etter men det var da uten instruktør.
ich85 Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Det er tydeligvis forskjell fra sted til sted. hvor skal du gå?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 13. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2009 Har meldt meg på Bøler Bad
ich85 Skrevet 13. august 2009 #6 Skrevet 13. august 2009 der vet jeg ikke hvordan det er, men det er bare å ta en telefon dit, så får du jo svar.
Squirrel79 Skrevet 14. august 2009 #7 Skrevet 14. august 2009 Hvis du skal på bøler bad så skal du kanskje gjennom Badenymfene. Vi er på kurs 2 med de nå. De selger sånne små truser som barna bruker i vannet til 50 kroner stykket. De kan også kjøpes på babyshop og sikkert andre steder også. Det er svært sjeldent at barna bæsjer i vannet, det har ikke skjedd der vi holder til ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå