Gå til innhold

Hjelp meg med hva jeg skal ha i gaveposene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å ha små rosa nettingposer ved hver kuvert, med noe godt i. Men jeg vil ha noe sjokolade-aktig, ikke sukkertøy eller opra-mints.

Har tenkt på de røde sjokolade-hjertene fra kremmerhuset, men det røde papiret passer jo ikke i en rosa pose..

Noen forslag?

Skrevet

Decorium.no har hjertesjokolade i flere forskjellige farger, du kan jo kikke der om du finner noe?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva med hjerte melke sjokolade pakke i foile. Eg ha tenkt å bruke det til mitt bryllup som en del av bord pynt til hver en gjest :) Eg tru at det er billigere enn de andre hjerte som en få kjøpe for bryllupet...

Skrevet

Var i et bryllup i sommer der de hadde smågaveesker som bordkort, det de hadde i var 2 after eight og 2 bonger til baren, da bryllupsfesten var på et hotell,

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har tenkt å ha gaveposer med sjokoladehjerter og karameller. Jeg har en form med hjerter som jeg tenkte å smelte sjoklade og lage hjerter av. Jeg har også en karamell-bok hvor det står flere oppskrifter på karameller. tenkte å pakke sjokoladen inn i alu-folie også prøver jeg å finne noe annet å pakke karamellene i sånn at det blir forskjellig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...