Nummer tre <3 Skrevet 13. august 2009 #1 Skrevet 13. august 2009 Jeg tenkte å ha små rosa nettingposer ved hver kuvert, med noe godt i. Men jeg vil ha noe sjokolade-aktig, ikke sukkertøy eller opra-mints. Har tenkt på de røde sjokolade-hjertene fra kremmerhuset, men det røde papiret passer jo ikke i en rosa pose.. Noen forslag?
ipeggy Skrevet 14. august 2009 #2 Skrevet 14. august 2009 Decorium.no har hjertesjokolade i flere forskjellige farger, du kan jo kikke der om du finner noe?
gongnoi Skrevet 2. september 2009 #3 Skrevet 2. september 2009 Hva med hjerte melke sjokolade pakke i foile. Eg ha tenkt å bruke det til mitt bryllup som en del av bord pynt til hver en gjest Eg tru at det er billigere enn de andre hjerte som en få kjøpe for bryllupet...
sol2002 Skrevet 3. september 2009 #4 Skrevet 3. september 2009 Var i et bryllup i sommer der de hadde smågaveesker som bordkort, det de hadde i var 2 after eight og 2 bonger til baren, da bryllupsfesten var på et hotell,
Studine mevik Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Jeg har tenkt å ha gaveposer med sjokoladehjerter og karameller. Jeg har en form med hjerter som jeg tenkte å smelte sjoklade og lage hjerter av. Jeg har også en karamell-bok hvor det står flere oppskrifter på karameller. tenkte å pakke sjokoladen inn i alu-folie også prøver jeg å finne noe annet å pakke karamellene i sånn at det blir forskjellig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå