Gå til innhold

er vi ikke mer enn 4-5stk her som skal føre i ålesund?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Forma mi er egentlig veldig bra. Ingen problemer så langt, hadde kynnere i uke 20 allerde,men de gikk over når jeg halvt sykmeldte meg.. så det ligger noe i det å lytte til kroppens signaler...er du/ dere i fin form? Ikke så alt for lenge igjen nå!!! :)))

Her er det termin 15. november, så da satser jeg på god plass på føden :) Men hvordan er det med barselhotellet på Åse da? Noen som har vært der? Er det litt sånn førstemann til mølla prinsipp eller ?:)

Her i forma særs elendig. Gleder meg veldig til å få baby men selve svangerskapet er vel heller oppskrytt synes jeg.

Er sykemeldt med hyperemesis og kjeder meg veldig. Blir vel snart sprø i hodet,hehe

Håper at dokke damer har det bedre enn meg i tida fram til fødsel:)

forma her er i store bølger! har vært veldig dårlig uke 8-18.. men det er bra nå:)

så har jeg vært bra, men hatt en del kynnere fra uke 16, og nå er det nesten for mye og hele tiden, og har hatt en del smerter de siste to ukene, og sovet dårlig.. men ellers er formen bra!:)

tror det er 10 rom på hotellet, men at man må ha hatt en grei fødsel og være i ok form etterpå for å få være der.. og tror ikke de tar imot dem med keisersnitt.. det er meningen en skal klare seg mest mulig selv, med pappan:)

Annonse

Jeg får sannsynligvis vite om jeg må føde i Ålesund i morgen. Vil egentlig til Volda, men så kom svangerskapsdiabetesen - heldigvis med lave verdier :) Så om jeg jobber intenst med saken, så kan det hende at jeg får føde i Volda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...